دانلود آهنگ جدید رامین بی باک با نام سقوط (ورژن جدید) با متن آهنگ

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
دانلود آهنگ جدید رامین بی باک با نام سقوط (ورژن جدید) با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک به نام سقوط با متن آهنگ

دانلود اهنگ جدید سقوط رامین بی باک

دانلود آهنگ جدید ۹۴ رامین بی باک به نام سقوط

دانلود اهنگ سقوط از رامین بی باک

دانلود اهنگ سقوط رامین بی باک با پخش انلاین و لینک مستقیم

ورژن جدید آهنگ سقوط رامین بی باک

«« اینستاگرام رسمی سایت: khasdl.ir لطفا Follow کنید »»

بخش دانلود فایل
دانلود با کیفیت 128
دانلود با کیفیت 320
پخش آنلاین آهنگ
دریافت کد پخش آنلاین
تکست آهنگ

وقتی از اول قصه اون نگاهم سرد و بی حسه

اون نگاهی که ازت سیره باز داره از زندگیت میره

باز داره میره که تنها شی که زندونی غم باشی

من پشیمونم ولی بازم با اون تنهایی میسازم

انگاری حس پشیمونی که ازش هیچی نمیدونی

واسه ی تو تازگی داره واسه ی من عاقبت کاره

باید عادت کنم با حال و روزم …من این روزارو آسون سر نکردم

میدونم این جدایی اشتباهه … پشیمونم ولی برنمیگردم

تکست آهنگ سقوط رامین بی باک

من اگه میگم که دارم میرم آخه از دست تو دلگیرم

زندگیمو مثل زندونه پس دیگه خرفی نمیمونه

تو همون کوچه بن بستی که میگفتی تا تهش هستی

تو سقوطو یاد من دادی که الان از چشَم افتادی

انگاری حس پشیمونی که ازش هیچی نمیدونی

واسه ی تو تازگی داره واسه ی من عاقبت کاره

باید عادت کنم با حال و روزم … من این روزارو آسون سر نکردم

میدونم این جدایی اشتباهه … پشیمونم ولی برنمیگردم

Ramin Bibak Bi Tafavot


تاریخ انتشار : شنبه 13 تیر 1394 ساعت: 0:44 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 103

موضوع: دانلود آهنگ , تک آهنگ ,

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش