دانلود آهنگ جدید مهدی اسدی با نام با تو میمونم

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
دانلود آهنگ جدید مهدی اسدی با نام با تو میمونم

دانلود آهنگ جدید مهدی اسدی به نام باتو میمونم با متن آهنگ

دانلود اهنگ جدید مهدی اسدی به نام باتو میمونم

دانلود آهنگ جدید ۹۴ مهدی اسدی با نام باتو میمونم

دانلود اهنگ با تو میمونم از مهدی اسدی

دانلود اهنگ باتو میمونم مهدی اسدی با پخش انلاین و لینک مستقیم

بخش دانلود فایل
دانلود با کیفیت 128
حجم فایل : 3.08 مگابایت
دانلود با کیفیت 320
حجم فایل : 7.54 مگابایت
پخش آنلاین آهنگ
دریافت کد پخش آنلاین
تکست آهنگ مهدی اسدی به نام باتو میمونم

تو دنیایی که عشق تو از همه چی قشنگتره

چطور میتونه قبل من عشق تو رو یادش بره

احساسمو تو میشناسیاحساس توی قلبمو

چقدر خوبه همون لحظه که میگیری تو دستمو

با تو میمونم اینو میدونم از حالا عاشقم تا ته دنیا

فکرو خیالم اینه که با هم بمونیم تا ابد مثل یک رویا

بی تو محال زنده بمونم دوست دارم تو رو با دل و جونم

بی تو میمیرم هر جا که میرم حس میکنم توی عشقت اسیرم

تکست آهنگ با تو میمونم مهدی اسدی

تو دنیایی که آرزو فقط به تو رسیدنه

محال که یه لخظه هم دلم ازت دل بکنه

فقط تو رو دوست دارم لینو یه وقت یادت نره

تو این دنیا واسه قلبم آخه کی از تو بهتره

بهتره بهتره با تو میمونم اینو میدونم از حالا عاشقم تا ته دنیا

فکرو خیالم اینه که با هم بمونیم تا ابد مثل یک رویا

بی تو محال زنده بمونم دوست دارم تو رو با دل و جونم

بی تو میمیرم هر جا که میرم حس میکنم توی عشقت اسیرم

mehdi asadi ba to mimonam


تاریخ انتشار : چهارشنبه 02 اردیبهشت 1394 ساعت: 23:56 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 57

موضوع: دانلود آهنگ , تک آهنگ ,

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش