دانلود آهنگ جدید جعفر با نام کوچیک با متن آهنگ

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
دانلود آهنگ جدید جعفر با نام کوچیک با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید جعفر به نام کوچیک با متن آهنگ

دانلود اهنگ جدید جعفر کوچیک

دانلود اهنگ کوچیک از جعفر

دانلود اهنگ طنز جعفر

این آهنگ دیس آلبوم بزرگ زدبازی می باشد

دانلود اهنگ کوچیک جعفر با پخش انلاین و لینک مستقیم

منتشر شد

کیفیت ۶۴ کیفیت ۱۲۸ کیفیت ۳۲۰
Download Download Download

متن آهنگ جعفر به نام کوچیک

ای بابا این پیکان پیزوریم پدر مارو درآوردم

بابا جعفر چه وضعشه گفتم ببر ساستشو درس کن

چه وضعشه آخه  هر روز باید اینو هول بدیم بیا تو بشین پشت رول ببینم

کرو کثیف آلوده توی حموم

در میارم چرکامو با لیفو و پرشور

 کیا هستن کیا نیستن پشتمو کیسه بکشن

 بقیشو میشورم خودم بقیشو میشورم خودم

 سر کوچه تا دم خونه

دستشویی دارم میرم خونه

 برم بخورم کتک بترکم مث بادکنک

پاس بده به من شوت نزن

میخوام ایسگاهی بزنم زر نزن

سر راه بچهای ماس بندی بگو وایستاده این بقل کی

صف بربری شده خرکی نمیخرم من میرم الکی

مملی با جعفری بپا نشی یوقت عملی

پیکان کثیف از رو تنبلی چرا نمیخری روکش صندلی

 دندونامو کشیدم بی حسم چرادرد نداره بی حسه

 ممد عشقی مو مشکی همیشه تو موبایلی تو فکری

 همش تو وایبری تو ژسی پاکش بکن اگه تونستی

تکست آهنگ کوچیک جعفر

کرو کثیف آلوده توی حموم

در میارم چرکامو با لیفو و پرشور

 کیا هستن کیا نیستن پشتمو کیسه بکشن

 بقیشو میشورم خودم بقیشو میشورم خودم

۰۹۳۸ دو کیلو خیار ۳ کیلو گوشت

اینجا هستش سمینار

دس به دس دماغمو لطفا بمالید به دیوار

ب بقلیش بمال به عقبیش بده به جلوییش بده به بقلیش بده

 اوه اوه اوه چخبره! صف یارانست گرفتنش دردسره

ولی دسگاه آبربانک محاله که نده

ولی جعفر میگیره کله خره

 به بقاله بگو به نجاره بگه به نجاره بگو به حماله بگه

به جمشید بگو به فرشید بگه کسی رو پیکانم خط نندازه

 وایییی ممد چخبرته پشمام ریخت

بابا یه سوسک بود رفت تو تنم

یه مقوا و یه ماژیک بیار این چیزی  که میگمو

 بنویس بذار رو پیکانم

۰۹۳۸ دو کیلو خیار ۵ کیلو موز

قشنگ گنده بنویس بذار … بسوزه

کرو کثیف آلوده توی حموم

در میارم چرکامو با لیفو و پرشور

 کیا هستن کیا نیستن پشتمو کیسه بکشن

 بقیشو میشورم خودم بقیشو میشورم خودم

Jafar Koochik


تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 اسفند 1393 ساعت: 11:23 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 181

موضوع: دانلود آهنگ , تک آهنگ ,

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش