دانلود آهنگ شاد جدید حامد پهلان با نام نازنین با متن آهنگ

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
دانلود آهنگ شاد جدید حامد پهلان با نام نازنین با متن آهنگ

دانلود آهنگ شاد جدید حامد پهلان با نام نازنین با متن آهنگ

دانلود اهنگ شاد جدید حامد پهلان با نام نازنین

دانلود آهنگ شاد جدید ۹۴ حامد پهلان به نام نازنین

دانلود اهنگ شاد نازنین از حامد پهلان

دانلود اهنگ نازنین حامد پهلان با پخش انلاین و لینک مستقیم

بخش دانلود فایل
دانلود با کیفیت 128
حجم فایل : 2.63 مگابایت
دانلود با کیفیت 320
حجم فایل : 6.58 مگابایت
پخش آنلاین آهنگ
دریافت کد پخش آنلاین
تکست آهنگ حامد پهلان با نام نازنین

همه دنیای منی عشق و رویای منی

فک کنم محرم این دل تنهای منی

 تو پرو بال منی تو که تو فال منی

 تورو از دست نمیدم آخه تو مال منی

 نازی نازی نازنین عاشقت شدم همین آخه پیدا نمیشه مثل تو روی زمین

 نازی نازی نازنین عاشقت شدم همین آخه پیدا نمیشه مثل تو روی زمین

تکست آهنگ نازنین حامد پهلان

تو میخندی و دلم داره دیوونه میشه

داره عشقت تو دلم یکی یک دونه میشه

 تو پرو بال منی تو که تو فال منی

 تورو از دست نمیدم آخه تو مال منی

 نازی نازی نازنین عاشقت شدم همین آخه پیدا نمیشه مثل تو روی زمین

 نازی نازی نازنین عاشقت شدم همین آخه پیدا نمیشه مثل تو روی زمین

Hamed Pahlan Nazanin


تاریخ انتشار : دوشنبه 07 اردیبهشت 1394 ساعت: 23:48 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 67

موضوع: دانلود آهنگ , تک آهنگ ,

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش