دانلود آهنگ مهرزاد خواجه امیری آرزوی آرامش

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
دانلود آهنگ مهرزاد خواجه امیری آرزوی آرامش

دانلود آهنگ جدید مهرزاد خواجه امیری آرزوی آرامش

Download New Music  Mehrzad Khajehamiri Arezooye Aramesh

danlod ahang jadid khajeamiri

متن آهنگ مهرزاد خواجه امیری آرزوی آرامش

بخش دانلود فایل
دانلود با کیفیت 128
حجم فایل : 4.77 مگابایت
دانلود با کیفیت 320
حجم فایل : 11.65 مگابایت
پخش آنلاین آهنگ
دریافت کد پخش آنلاین
تکست آهنگ مهرزاد خواجه امیری آرزوی آرامش
حضورت نقطه ی آرامشم بود
تو بودیو تمام اعتقادم
نگاه کن کار دنیارو عزیزم
عجب جایی تو رو از دست دادم
حضورت نقطه ی آرامشم بود
تو رفتی وسعت دنیام کم شد
کسی که ناجی احساس من بود
شریک قتل احساس خودم شد
نگاه کن من به هر جایی که میرم
تو هر حالی تو رو یادم میارم
من از وقتی تو رو از دست دادم
یه لحظه حس آرامش ندارم
درست جایی که نزدیک تو بودم
که پر بود از تو حس اعتمادم
هنوزم من نمیتونم بفهمم
چرا اینجا تو رو از دست دادم
تو با حس حضورت لحظه لحظه
به این رویا منو محتاج کردی
تمام عمرمو از من گرفتی
تمام قلبمو تاراج کردی
نگاه کن من به هر جایی که میرم
تو هر حالی تو رو یادم میارم
من از وقتی تو رو از دست دادم
یه لحظه حس آرامش ندارم
یه لحظه حس آرامش ندارم

تاریخ انتشار : چهارشنبه 09 اردیبهشت 1394 ساعت: 9:31 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 43

موضوع: دانلود آهنگ , تک آهنگ ,

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش