دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی با نام هر چقد خوب باشم

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی با نام هر چقد خوب باشم

دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی به نام هرچقد خوب باشم با متن آهنگ

دانلود اهنگ جدید یاسر محمودی به نام هرچقد خوب باشم

دانلود آهنگ جدید ۹۴ یاسر محمودی به نام هرچقد خوب باشم

دانلود اهنگ هر چقد خوب باشم از یاسر محمودی

دانلود اهنگ هر چقد خوب باشم یاسر محمودی با پخش انلاین و لینک مستقیم

بخش دانلود فایل
دانلود با کیفیت 128
حجم فایل : 3.39 مگابایت
دانلود با کیفیت 320
حجم فایل : 8.43 مگابایت
پخش آنلاین آهنگ
دریافت کد پخش آنلاین
تکست آهنگ یاسر محمودی با نام هر چقد خوب باشم

بازم از من دوری …  بازم از من دوری

 هرچقد خوب باشم در نهایت میری

بیخیالم میشی خیلی راحت میری

هرچقد خوب باشم واسه تو کمرنگم

من با احساساتم دائما در جنگم

هرچقد خوب باشم بازم از من دوری

 سرد و بی احساسی میمیرم اینجوری

هرچقد خوب باشم واسه تو قابل نیست

 هیچکی اونجور که تو دوس داری کامل نیست

 مشکلم اینه که دل تو با من نیست

 چاره من چیزی غیر دل کندن نیست

باید از احساسم بگذرم مجبورم

 وقتی قدر یک عمر از نگاهت دورم

تکست آهنگ هرچقد خوب باشم یاسر محمودی

 هرچقد خوب باشم در نهایت میری

بیخیالم میشی خیلی راحت میری

هرچقد خوب باشم واسه تو کمرنگم

من با احساساتم دائما در جنگم

هرچقد خوب باشم بازم از من دوری

 سرد و بی احساسی میمیرم اینجوری

هرچقد خوب باشم واسه تو قابل نیست

 هیچکی اونجور که تو دوس داری کامل نیست

 مشکلم اینه که دل تو با من نیست

 چاره من چیزی غیر دل کندن نیست

باید از احساسم بگذرم مجبورم

 وقتی قدر یک عمر از نگاهت دورم

Yaser Mahmoudi Har Cheghadr Khoob Basham


تاریخ انتشار : چهارشنبه 09 اردیبهشت 1394 ساعت: 11:59 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 85

موضوع: دانلود آهنگ , تک آهنگ ,

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش