اس ام اس جدید روز مرد و روز معلم اردیبهشت ۹۴

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
اس ام اس جدید روز مرد و روز معلم اردیبهشت ۹۴

اس ام اس جدید روز مرد و روز معلم اردیبهشت ۹۴

به مناسبت همزمانی روز های مرد و و پدر معلم و همسر و شوهر که امسال اردیبهشت ۹۴ انجام شده است سایت تفریحی خاص دانلود اس ام اس های جدید برای تبریک آماده کرده است.

ای که الفبای زندگی را از سرچشمه نگاهت آموحتم
استاد عزیزم روزت مبارک . . .

اس ام اس تبریک روز معلم

دبیر عزیزم . یاد تو همیشه در ذهنم .عشق تو در قلبم و عطر مهربانت همیشه در وجودم
جاری است ، روزت مبارک . . .

اس ام اس تبریک روز معلم

بی انصافیست که تو را به شمع تشبیه کنم زیرا شمع را میسازند تا بسوزد
اما تو میسوزی تا بسازی ، با سپاس و عرض تبریک فراوان . . .

اس ام اس تبریک روز معلم

مخصوص دبیر شیمی !
مهر شما ، گرافیت وجود مرا الماس کرد . من از با شما بودنم چیزی فراتر از استوکیومتری
زندگی و مولاریته شادیها آموختم . امیدوارم کلویید زندگی تان شفاف و معادلات زندگیتان
موازنه شده و محلول زندگیتان از عشق و محبت فراسیر شده باشد . با بیشترین درصد
خلوص دوستتان دارم و با بالاترین غلظت مولال ، روزتان مبارک !

اس ام اس تبریک روز معلم

تا خدا بوده و هست ، معلم بوده و هست و هر روز ، روز معلم هست . معلمی هنر است ، عشقی است آسمانی . . .

اس ام اس تبریک روز معلم

۱۰۰۰ گل سرخ تقدیم به معلم عزیزم که به من درس صبر و وفاداری آموخت . و مرا در سرزمین دانش بارور ساخت . روزت مبارک . . .

اس ام اس تبریک روز معلم

سلامی برگرفته از آیه شریفه ی (سلام من قول رحیم) نثارتان باد این مناسبت را غنیمت شمرده روزتان را تبریک عرض مینمایم . . .

اس ام اس تبریک روز معلم

معلم را بخش کردم اولش محبت آخرش محبت .
خدا تو را می خواست و انتخاب حق خدا بود . دانای عشق روزت مبارک . . .

اس ام اس تبریک روز معلم

همه قبیله من عالمان دین بودند مرا معلم عشق تو شاعری آموخت
روزت مبارک معلم عزیز . . .

اس ام اس تبریک روز معلم

ای معلم : ای روشنی بخش دلها . براستی که تو بعد از خداوند (علم الانسان ما لم یعلم ) هستی.چگونه می توان تو را ستود و تو را سرود که تو خود سرود قافله ی تمدن هستی .

اس ام اس تبریک روز معلم

سپاسگزار همچون معلمی هستم که اندیشیدن را به من آموخت نه اندیشه ها را . . .

اس ام اس تبریک روز معلم

نمی دانم کدامین جمله را برای توصیف محبت هایتان بنویسم . نمی دانم چگونه شما را توصیف کنم ، معلمی از جنس بلور ، آسمانی و مهربان ، چقدر زیبا واژه ها را آسمانی می کنید . شاگرد کوچک شما

اس ام اس تبریک روز معلم

معلم با تو من یاد گرفتم که چگونه زنده باشم و چگونه زندگی کنم . . .
روزت مبارک . . .

اس ام اس تبریک روز معلم

دیروز میگفتم : مشقهایم را خط بزن … مرا مزن روی تخته خط بکش … گوشم را مکش مهر
را در دلم جاری بکن … جریمه مکن هر چه تکلیف میخواهی بگیر … امتحان سخت مگیر
اما کنون .. مرا بزن … گوشم را بکش .. جریمه بکن .. امتحان سخت بگیر
مرا یک لحظه به دوران خوب مدرسه باز گردان . . .

اس ام اس تبریک روز معلم

از پدر گر قالب تن یافتیم از معلم جان روشن یافتیم
هر روزت مبارک . . .

اس ام اس تبریک روز معلم

سلامت گفتم پیامم دادی ، پیامت چراغ راه زندگیم شد و مرا به سرزمین نور و آگاهی
هدایت کردی ای آینیه تمام نمای عشق و محبت و ایثار هرروزت مبارک باد . . .

اس ام اس تبریک روز معلم

چگونه می توانم تمام لحظه هایی که چون سرو در مقابلم ایستادی و با شور عشقت مرا سیراب کردی جبران کنم جز اینکه بهترین درود ها و دعاهای خیرم را بدرقه راهت کنم . . .

اس ام اس تبریک روز معلم

فروغ صبح دانایی انیس روز نادانی چگونه پاس دارم تورا اینک که می دانم خدا هم نیز چون من تورا بسیار دوست می دارد من هم چون خدایم تو را دارم
با سپاس بی حد … روزت مبارک

اس ام اس تبریک روز معلم

ای باغبان دلها دل را به تو سپردم سیراب کن زعلمت کویر تشنه ام را بعدش بکار درخت پر بار مهربانی تا بار ان ببارد بر بوستان دلها جاری شود چو خونی درجات بی توانها . . .

اس ام اس تبریک روز معلم

معلمی شغل نیست هنر است عشق ایثار و فداکاریست. معلم عزیز روز معلم را به شما تبریک می گویم و از زحماتتان تشکر میکنم . . .

اس ام اس تبریک روز معلم

معلم باغبان باغ عشق است معلم قافله سالار عشق است

همه کار معلم کار عشق است

::

::

«اس ام اس تبریک روز مرد»

ای کاش گذر زمان در دست من بود تا لحظه های شیرین با تو بودن را
اینقدر طولانی میکرم که برای بی تو بودن وقتی نمیماند
روزت مبارک

اس ام اس تبریک روز مرد

توی این روز عزیز ، توی این لحظه های قشنگ
زیباترین کلمه ای که میشه گفت یک ” دوستت دارم “
به همراه یک آسمان عشق و تمنا
تقدیم به تو همسر عزیزم ، روزت مبارک

اس ام اس تبریک روز مرد

چه حکایت جالبیست ، کلمه ی زندگی با “زن” آغاز میشود و مردن با “مرد”…
روز مرد مبارک باد

اس ام اس تبریک روز مرد

امروز به نام پدران نام گرفت / زن رفت و ز همسر خودش وام گرفت
هر مرد در این روز بدیدم، کادو / جوراب ، لباس زیر یا مام گرفت

اس ام اس تبریک روز مرد

وای روز مادر و روز پدر / جدم از ناراحتی آید به در
روز مادر یک النگو می دهم / زن دهد جوراب در روز پدر

تازه پول دومی را هم زمن / می ستاند از طریق گل پسر
قیمت جوراب من هم لاجرم / از النگو هست قدری بیشتر !

اس ام اس تبریک روز مرد

اینکه از جیب پدر بچه او با خبر است
اینکه زن درک کند شوهر او در بدر است
اینکه احساس کند وضع چقدر خر تو خر است !
بهترین هدیه روز پدر است !

اس ام اس تبریک روز مرد

همسر بی همتای من ، با یک دنیا عشق روز مرد را به تومهربانترین و تنها تکیه گاهم
تبریک میگویم و آزروی بهترین ها را برایت دارم
دوست دار تو . . .

اس ام اس تبریک روز مرد

هشدار به مردان
به زودی مردان چینی با توقع ناچیز،
کم اشتها،و کارکرد ۲۴ ساعته، بدون مادر و خواهرو قوم و خویش،
با عمری اندک و قابل تغییر به صورت دلخواه
در هر زمان و بدون نیاز به هدیه روز مرد وارد کشور میشوند !

اس ام اس تبریک روز مرد

به علت زن ذلیلی مردهای این دوره و داشتن خاصیت زنانه ی اکثر مردها
و کمبود یا نبود مردهایی مثل حشمت فردوس امسال روز مرد مجدداً روز زن اعلام شد
بزن کف قشنگه رو به افتخار خودمون
دوباره روزمون مبارک

اس ام اس تبریک روز مرد

انواع روش های خودکشی
مرگ موش ، طناب دار ، قرص خواب ، پرش از بلندی ، رفتن ریز قطار !
اما همه ما شوهر کردن را انتخاب کردیم !
مرگی آرام ، مطمئن ، تظمینی ، تدریجی !
روز مرد بر شیر زنان مبارک !

اس ام اس تبریک روز مرد

مرد یعنی کار و کار و کار و کار
یکسره در شیفت های بیشمار
مثل یک چیزی میان منگنه
روز و شب از هر طرف تحت فشار
مرد یعنی سکته ، یعنی سی سی یو
ختم مطلب ، مرد یعنی جان نثار
خلقتش اصلا به این درد بود
تا درآرد روزگار از وی دمار
روز مرد مبارک


تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 ساعت: 1:04 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش