دانلود آهنگ شاد جدید حامد پهلان با نام عاشقتم با متن آهنگ

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
دانلود آهنگ شاد جدید حامد پهلان با نام عاشقتم با متن آهنگ

دانلود آهنگ شاد جدید حامد پهلان با نام عاشقتم با متن آهنگ

دانلود اهنگ شاد جدید حامد پهلان با نام عاشقتم

دانلود آهنگ شاد جدید ۹۴ حامد پهلان به نام عاشقتم

دانلود اهنگ شادعاشقتم از حامد پهلان

دانلود اهنگ عاشقتم حامد پهلان با پخش انلاین و لینک مستقیم

بخش دانلود فایل
دانلود با کیفیت 128
حجم فایل : 2.92 مگابایت
دانلود با کیفیت 320
حجم فایل : 7.13 مگابایت
پخش آنلاین آهنگ
دریافت کد پخش آنلاین
تکست آهنگ حامد پهلان با نام عاشقتم

وقتی که از در تو میای دل تو سینم میلرزه

 اینجوری لرزیدن دل به عالمی میارزه

 عطر موهای خرمنت میپیچه تو کوچه

میای با صد نازو ادا دلم میشه دیوونه

اگه که این عشقه که من عاشقت هستم

دلم تو رو خیلی میخواد به پات نشستم

دنیا مال عاشقاست هرکی که گفته راسته

 زمزمه کن تو گوشم حرفاتو آسته آسته

کاشکی میشد یه بوسه از لبات بگیرم تا که اروم بشه این قلب اسیرم

کاشکی میشد یه بوسه از لبات بگیرم تا که اروم بشه این قلب اسیرم

تکست آهنگ عاشقتم حامد پهلان

دنیا مال عاشقاست هرکی که گفته راسته

 زمزمه کن تو گوشم حرفاتو آسته آسته

کاشکی میشد یه بوسه از لبات بگیرم تا که اروم بشه این قلب اسیرم

کاشکی میشد یه بوسه از لبات بگیرم تا که اروم بشه این قلب اسیرم

تکست اهنگ شاد عاشقتم حامد پهلان

وقتی که از در تو میای دل تو سینم میلرزه

 اینجوری لرزیدن دل به عالمی میارزه

 عطر موهای خرمنت میپیچه تو کوچه

میای با صد نازو ادا دلم میشه دیوونه

اگه که این عشقه که من عاشقت هستم

دلم تو رو خیلی میخواد به پات نشستم

دنیا مال عاشقاست هرکی که گفته راسته

 زمزمه کن تو گوشم حرفاتو آسته آسته

کاشکی میشد یه بوسه از لبات بگیرم تا که اروم بشه این قلب اسیرم

کاشکی میشد یه بوسه از لبات بگیرم تا که اروم بشه این قلب اسیرم

Hamed Pahlan Asheghetam


تاریخ انتشار : جمعه 18 اردیبهشت 1394 ساعت: 0:57 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 72

موضوع: دانلود آهنگ , تک آهنگ ,

بخش نظرات این مطلب
حانیه
این نظر توسط حانیه در تاریخ 1394/02/18 و 11:05 دقیقه ارسال شده است :
نظرات واسم درس شده
ممنونشکلک
پاسخ : نمیدونم فکر کنم باز مشکل داره
کد امنیتی رفرش