دانلود آهنگ امیر تتلو با نام روز جمعه با متن آهنگ

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
دانلود آهنگ امیر تتلو با نام روز جمعه با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام روز جمعه با متن آهنگ

دانلود اهنگ جدید امیر تتلو روز جمعه

دانلود اهنگ جدید ۹۴ امیر تتلو با نام روز جمعه

دانلود اهنگ روز جمعه از امیر تتلو

دانلود اهنگروز جمعه امیر تتلو با پخش انلاین و لینک مستقیم

بخش دانلود فایل
دانلود با کیفیت 128
حجم فایل : 3.92 مگابایت
دانلود با کیفیت 320
حجم فایل : 9.81 مگابایت
پخش آنلاین آهنگ
دریافت کد پخش آنلاین
تکست آهنگ امیر تتلو با نام روز جمعه

روز جمعه ده صبحه تازه بیدار شدم از خواب

همه خونه پر از عطرت عکستم رو طاقچه تو قاب

میچینم صبحونه رو رو میزو بازم تک و تنها

میشیم و روبرومه صندلی خالی اما

بعد صبحونه چه خوب بود دعوا سر شستن ظرفا

بعدشم تو بغل هم شروع میشد گفتن حرفا

همه جا خنده و شوخی همه جا عشق و صفا

چجوری دلش اومد این روزگار بی وفا

تو که نیستی همه ی روزای من

مث عصر جمعه دلگیره برام

میدونم یه روز میای اما بدون

دیگه برگشتن تو دیره برام

تو که نیستی همه ی روزای من

مث عصر جمعه دلگیره برام

میدونم یه روز میای اما بدون

دیگه برگشتن تو دیره برام

تکست اهنگ روز جمعه امیر تتلو

دیگه با کی بعد از ظهر گلا رو آب پاشی کنم

دیگه صورت قشنگ کیو نقاشی کنم

تو که نیستی قبل خواب کیو نوازش بکنم

دیگه من واسه ی بوسه از کی خواهش بکنم

تو که نیستی همه ی روزای من

مث عصر جمعه دلگیره برام

میدونم یه روز میای اما بدون

دیگه برگشتن تو دیره برام

تو که نیستی همه ی روزای من

مث عصر جمعه دلگیره برام

میدونم یه روز میای اما بدون

دیگه برگشتن تو دیره برام
Amir Tataloo Rooze Jome

تاریخ انتشار : جمعه 18 اردیبهشت 1394 ساعت: 18:18 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 331

موضوع: دانلود آهنگ , تک آهنگ ,

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش