دانلود آهنگ جدید حامد فرد با نام بنی آدم با متن آهنگ

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
دانلود آهنگ جدید حامد فرد با نام بنی آدم با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید حامد فرد با نام بنی آدم با متن آهنگ

دانلود اهنگ جدید حامد فرد به نام بنی ادم

دانلود آهنگ جدید ۹۴ حامدفرد بنام بنی آدم

دانلود اهنگ رپ جدید۹۴ حامد فرد با نام بنی ادم

آهنگ بنی ادم از حامد فرد

دانلود اهنگ بنی آدم حامد فرد با پخش انلاین و لینک مستقیم

بخش دانلود فایل
دانلود با کیفیت 128
حجم فایل : 3.37 مگابایت
دانلود با کیفیت 320
حجم فایل : 8.45 مگابایت
پخش آنلاین آهنگ
دریافت کد پخش آنلاین
تکست آهنگ حامد فرد با نام بنی آدم

هیس سکوتو حس کن آدم بیا

همه دغدغه تو بسپور با من بیا

آه هیس سکوتو حس کن

هی آدم سعی کن دوستاتو نسبت کنی

پشتت صفحه میچینن همین که اسم در کنی

دوست دشمنه دشمنته وای به روزی

که با دشمنت دوست بشه و تو آی بسوزی

فک کن دشمنِ دشمنِ من که میشد دوستم

حالا با دشمنِ من دوسته میزنم بی خود پوس خند

اینا همونان که وقتی میان دورت هار میشن

هه بیخیال بگو فیلم لورل هاردی چند؟

این آدمای جدید دارن عادتای بدی

دیگه هیچ جوری نمیشه بال افتاد رو باور های قدیم

میگفتن هر کی بامش بیش برفش بیشتر

اشتباهه هر کی دامش بیش صرفه ش بیشتر

میگفتن بنی ادم اعضای یکدیگرند

اعضای یکدیگر فعلا اعضای یک میدرند

میگفتن کوه به کوه نمیرسه ولی آدم

غذای یکدیگرن همون بنی آدم

اره میگفتن مار حالش با پونه بد میشه

تا برمیگرده پونه در لونه ش سبز میشه

اما بنی آدما سر خون هم بیدارن

اگه پول توش باشه حتی پونه هم میکارن

تکست آهنگ بنی ادم حامد فرد

آدم باش همیشه با خدا آزاد! نرو به ناکجا آباد

ترو تا خدا با ماست آدم باش! نرو به ناکجا آباد

آدم باش همیشه با خدا آزاد! نرو به ناکجا آباد

ترو تا خدا با ماست آدم باش! نرو به ناکجا آباد

وقتی هستی میگن تو جفت چشامی به علی

ولی وقتی مردی میگن بریم تا شامی بزنیم

بدون که چو عضوی به درد آورد روزگار

آری دگر عضو ها میکنن تو شادی سپری

یه وقتایی هست که زمونه بد ذات میشه

حاکمی تک تیر حکم یرباز میره

منتظری تک دل بیاد تکشو ببری

ولی تا دل هست افکارت بر باد میره

وقتی سالمی نیستم وقتی دورتم بیماری

تا به خودت بیای میبینی از خودتم بیزاری

صدامو میشنوی همیشه از قول من میاری

هستم حتی اگه بکَشن دور من دیواری

مرد باش تا که داشته باشه پایانی داش

حتی اگه سرطان گرفتی پاشایی باش

و بیا تنهایی دست کمی با هم بتازیم

همه یکی باشیم تا بنی آدم بسازیم

خنجر نزنیم به کسی از پشت به هر نوعی

خسته نشدیم از این همه پشت سر گویی

آدم بوده تا میبرده از رشد من بویی

مینشست پشت سر ما میداد فحش به من گویی

ها دیگه بسه بنی آدم موضعتو روشن کن جناح منی یا نه

من واسه آریایی بودن از آریایی پرم

من فریاد ها میزنم در سکوت خودم

تکست آهنگ بنی ادم حامد فرد

آدم باش همیشه با خدا آزاد! نرو به ناکجا آباد

ترو تا خدا با ماست آدم باش! نرو به ناکجا آباد

آدم باش همیشه با خدا آزاد! نرو به ناکجا آباد

ترو تا خدا با ماست آدم باش! نرو به ناکجا آباد

Hamed Fard Bani Adam


تاریخ انتشار : یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت: 22:30 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 173

موضوع: دانلود آهنگ , تک آهنگ ,

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش