دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی با نام حس خواستن تو با متن آهنگ

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی با نام حس خواستن تو با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی بنام حس خواستن تو با متن آهنگ

دانلود اهنگ جدید میلاد بابایی به نام حس خواستن تو

دانلود آهنگ جدید ۹۴ میلاد بابایی به نام حس خواستن تو

دانلود اهنگ حس خواستن تو میلاد بابایی

دانلود اهنگ حس خواستن تو میلاد بابایی با پخش انلاین و لینک مستقیم

«« اینستاگرام رسمی سایت: khasdl.ir لطفا Follow کنید »»

بخش دانلود فایل
دانلود با کیفیت 128
حجم فایل : 3.39 مگابایت
دانلود با کیفیت 320
حجم فایل : 8.50 مگابایت
پخش آنلاین آهنگ
دریافت کد پخش آنلاین
تکست آهنگ میلاد بابایی با نام حس خواستن تو

کسی به جز تو توی دلم نیست تو خاطراتم عشق تو کم نیست

هر جا که رفتم باز تو رو دیدم باز تو رو خواستم باز نرسیدم

دوباره فکرت مثل همیشه خیال محضه تموم نمیشه

دوباره دستام خط خطی کرده اسمتو روی بخار شیشه

از این حس همیشه خواستن تو

همین احساس نداشتن تو

از این شب و روزای تکراری, دلگیرم

از این حس همیشه خواستن تو

همین احساس نداشتن تو

از این شب و روزای تکراری, دلگیرم

تکست اهنگ حس خواستن تو میلاد بابایی

تو توی راهی من توی راهم باز یه تفاهم دوباره با هم

من فکر موندن تو فکر رفتن جدایی از کی از خودت یا من

مونده از راهو خسته از خودم گیج و سرگردون من یه دیوونه م

خسته از این شهر غرق تردیدم فاصله کم نیست دیر فهمیدم

از این حس همیشه خواستن تو

همین احساس نداشتن تو

از این شب و روزای تکراری, دلگیرم

از این حس همیشه خواستن تو

همین احساس نداشتن تو

از این شب و روزای تکراری, دلگیرم

Milad Babaei Hese Khastane To


تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اردیبهشت 1394 ساعت: 19:18 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 87

موضوع: دانلود آهنگ , تک آهنگ ,

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش