دانلود آهنگ جدید مجید رستمی به نام همون همیشگی با متن آهنگ

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
دانلود آهنگ جدید مجید رستمی به نام همون همیشگی با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید مجید رستمی با نام همون همیشگی با متن آهنگ

دانلود اهنگ جدید همون همیشگی مجید رستمی

دانلود آهنگ جدید ۹۴ مجید رستمی با نام همون همیشگی

دانلود اهنگ همون همیشگی از مجید رستمی

دانلود اهنگ همون همیشگی مجید رستمی با پخش انلاین و لینک مستقیم

دانلود آهنگ احساسی جدید مجید رستمی به نام همون همیشگی

«« اینستاگرام رسمی سایت: khasdl.ir لطفا Follow کنید »»



بخش دانلود فایل
دانلود با کیفیت 128
حجم فایل : 3.90 مگابایت
دانلود با کیفیت 320
حجم فایل : 9.74 مگابایت
پخش آنلاین آهنگ
دریافت کد پخش آنلاین
تکست آهنگ مجید رستمی به نام همون همیشگی

حالم خرابه و بی رنگه زندگی

میدونی تنگ شده ,همون همیشگی

همون همیشگی همون شبای سرد

اگه هنوز منو دوست داری خب برگرد

دلم وای دلم  … بازم منو دلم تو کوچه ها تنها بی تو قدم زدیم

سکوت شبو ما با گریه هامون بازم به هم زدیم

نیستیو دیگه من کم مونده از عشقت یه گوشه دق کنم

بیا میخوام آینه ی اتاقو برات عاشق کنم

تکست همون همیشگی مجید رستمی

حالم خرابه و قلبم پر از غمه دنیام بدون تو انگار جهنمه

دورم ازت ولی دلتنگتم هنوز همدرد من شده این آه سینه سوز

دلم  وای دلم  بازم منو دلم

سکوت شبو .. بازم به هم زدیم

بازم منو دلم تو کوچه ها تنها بی تو قدم زدیم

سکوت شبو ما با گریه هامون بازم به هم زدیم

نیستیو دیگه من کم مونده از عشقت یه گوشه دق کنم

بیا میخوام آینه ی اتاقو برات عاشق کنم

Majid Rostami Hamoon Hamishegi


تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اردیبهشت 1394 ساعت: 19:24 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 87

موضوع: دانلود آهنگ , تک آهنگ ,

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش