عکس جدید و جالب نگاه دختر محسن یگانه

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
عکس جدید و جالب نگاه دختر محسن یگانه

عکس جدید و جالب نگاه دختر محسن یگانه

«« اینستاگرام رسمی سایت: khasdl.ir لطفا Follow کنید »»

سلام… آلبوم نگاه تقدیم به شما همراهان چندساله… خیلى حرف هست براى گفتن ولى تو این پست رد میشیم ازشون. این مدتی که درگیر تولید این آلبوم بودم خیلی زیاد از همه دوستانم دور بودم که امیدوارم #درکم-کنن . تنظیم کننده های دوست داشتنى این آلبوم با قطعاتشون کمک شایانی به این آلبوم کردن * علی ثابت ، احسان حبیبی ، پازل بند، اشکان آبرون که قطعاتشو مشترکاً با یاسر ساکیمهر انجام داد که متاسفانه به علت اشتباه من اسم یاسر عزیز تو آلبوم قرار نگرفت که این اشتباه من چیزی از هنر ایشون کم نمیکنه… تو این روزا برای سلامتی شاهرخ پور میامین عزیز،گیتاریست دوست داشتنی از صمیم قلب دعا کنید … از خستگی های این آلبوم خلاص بشم آلبوم بعدیو جدی تر شروع میکنم … یادتون نره تو این دنیا هیچ چیزی بی ایراد نیست جز اون بالایی که هوامونو داره تا ایراداتمون کمتر بشه … دیروز آلبوم پخش شد و دیشب تو کنسرت داشتید با من میخوندید… این صحنه ها هرگز پاک نمیشه از ذهنم… به امید آلبوم بعدی … پست های بعدی هم در مورد آلبوم میزارم به زودی… عاشقتونم … محسن یگانه


تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 ساعت: 13:15 | نظرات(3)
برچسب ها : , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 129

بخش نظرات این مطلب
رقیه
این نظر توسط رقیه در تاریخ 1394/02/23 و 16:48 دقیقه ارسال شده است :
آخی الهی چقد نازه شکلکخدا حفظش کنهشکلک
afsane
این نظر توسط afsane در تاریخ 1394/02/23 و 15:53 دقیقه ارسال شده است :
عزیزم
حانیه
این نظر توسط حانیه در تاریخ 1394/02/23 و 13:24 دقیقه ارسال شده است :
چه نازهشکلکممنون
کد امنیتی رفرش