دانلود آهنگ جدید علی بابا و فرهاد اسدی با نام صدام کن با متن آهنگ

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
دانلود آهنگ جدید علی بابا و فرهاد اسدی با نام صدام کن با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید علی بابا به نام صدام کن با متن آهنگ

دانلود رپ جدید علی بابا به نام صدام کن

دانلود اهنگ جدید علی بابا بنام صدام کن

دانلود رپ دیس لاو جدید ۹۴ از علی بابا به نام صدام کن

دانلود اهنگ صدام کن علی بابا با پخش انلاین و لینک مستقیم

«« اینستاگرام رسمی سایت: khasdl.ir لطفا Follow کنید »»

بخش دانلود فایل
دانلود با کیفیت 128
حجم فایل : 4.36 مگابایت
دانلود با کیفیت 320
حجم فایل : 10.88 مگابایت
پخش آنلاین آهنگ
دریافت کد پخش آنلاین
تکست آهنگ علی بابا و فرهاد اسدی با نام صدام کن

میشنوی صدای گیتار کوک نیست دیگه اونی که با من بود نیست

میشنوی گرفته صدام صدام کن که حالم اصلا خوب نیست

تو صدا بزن بقیه ش با من یه صدا صدام کن نامرد

دنیام بودی از وقتی رفتی دنیام بی تو خراب شد رفت

تکست اهنگ صدام کن علی بابا

دنیام بی تو خراب شد عشق با تو توی خواب شد

باور نکردم رهام کردی توی خواب و رویا صدام کردی

صدام کن که خیلی خسته م از این دنیا کوله باری بستم

رها کردی دو تا دستم بده دستتو تو دستم

صدام کن که خیلی خسته م از این دنیا کوله باری بستم

رها کردی دو تا دستم بده دستتو تو دستم

متن اهنگ صدام کن علی بابا

کجا رفتی بدون من تو که قسم میخوردی به جون من

کجا رفتی تا کی دنبالت بگردم یادته که میگفتی دورت بگردم

چی شد پس !! تمومِ لحظه هامون کنارش از یاد رفت

چی شد پس!!علی فقط تو نبود تو فریاد زد

یادته که چقد نذر کرده بودم واسه رسیدن به تو یه شب مست کرده بودم

یادته که چه حرفایی زدم گفتم خیلیا با من بد کرده بودن

خندیدی آروم تو گوشم گفتی محاله که تو از چشمم بیفتی

چی شد پس!! از چشم افتادم تو که میدونستی چقد تو رو دوست دارم

تو که میدونستی من زدن ندارم تو که میدونستی بال و پرم ندارم

پیش دوستات به صدام خندیدی حالا گوش بده تو صدام ماتم ندارم

نا امیدم از روزای عمرم صدام کن ببین که مردم

صدام کن دیگه نمیرسه به گوش یه جور خوابیدم که نمیام به هوش

صدام کن که خیلی خسته م از این دنیا کوله باری بستم

رها کردی دو تا دستم بده دستتو تو دستم

صدام کن که خیلی خسته م از این دنیا کوله باری بستم

رها کردی دو تا دستم بده دستتو تو دستم

تکست آهنگ صدام کن علی بابا

Ali Baba Ft Farhad Asadi Sedam Kon


تاریخ انتشار : جمعه 25 اردیبهشت 1394 ساعت: 8:07 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 240

موضوع: دانلود آهنگ , تک آهنگ ,

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش