دانلود آهنگ جدید عربی سعید ساشا و حسین حاجیلویی با نام اشتباه با متن آهنگ

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
دانلود آهنگ جدید عربی سعید ساشا و حسین حاجیلویی با نام اشتباه با متن آهنگ

دانلود آهنگ شاد جدید سعید ساشا به نام اشتباه با متن آهنگ

دانلود اهنگ جدید سعید ساشا و حسین حاجیلویی

دانلود آهنگ شاد جدید ۹۴ سعید ساشا

دانلود اهنگ عربی سعید ساشا به نام اشتباه

دانلود اهنگ اشتباه سعید ساشا با پخش انلاین و لینک مستقیم

این اهنگ به زبان عربی و فارسی میباشد

«« اینستاگرام رسمی سایت: khasdl.ir لطفا Follow کنید »»

بخش دانلود فایل
دانلود با کیفیت 128
حجم فایل : 3.04 مگابایت
دانلود با کیفیت 320
حجم فایل : 7.58 مگابایت
پخش آنلاین آهنگ
دریافت کد پخش آنلاین
تکست آهنگ سعید ساشا و حسین حاجیلویی با نام اشتباه

کنار خاطراتت شب تا صبح بیدارم

تو از وقتی که رفتی حال خوشی ندارم

منو به چی فروختی من که دل به تو بستم

شاید خالیه دستم ولی عاشقت هستم

وقتی کنارش تو رو میبینم به هم میریزم من میخوام بمیرم

کجای کار من اشتباه بود شکستن دل آخه گناه بود

تکست اهنگ اشتباه سعید ساشا

هر احساسی که داشتی از یاد تو میره

اینم دست خودم نیست دلم بهونه گیره

برو خدا بزرگه هوای منو داره

یه روز میاد که اونم تو رو تنها بذاره وقتی کنارش تو رو میبینم

به هم میریزم من میخوام بمیرم

کجای کار من اشتباه بود شکستن دل آخه گناه بود

Hossein Hajilouii Eshtebah Ft Saeed Sasha


تاریخ انتشار : جمعه 25 اردیبهشت 1394 ساعت: 8:11 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 326

موضوع: دانلود آهنگ , تک آهنگ ,

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش