دانلود آهنگ جدید و زیبای آرشاوین (علی زارعی) با نام یه نفر با متن آهنگ

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
دانلود آهنگ جدید و زیبای آرشاوین (علی زارعی) با نام یه نفر با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید آرشاوین به نام یه نفر با متن آهنگ

دانلود اهنگ جدید آرشاوین با نام یه نفر

دانلود آهنگ جدیداردیبهشت ۹۴ آرشاوین به نام یه نفر

دانلود اهنگ یه نفر از آرشاوین

دانلود اهنگ یه نفر آرشاوین با پخش انلاین و لینک مستقیم

«« اینستاگرام رسمی سایت: khasdl.ir لطفا Follow کنید »»

بخش دانلود فایل
دانلود با کیفیت 128
حجم فایل : 4.04 مگابایت
دانلود با کیفیت 320
حجم فایل : 9.97 مگابایت
پخش آنلاین آهنگ
دریافت کد پخش آنلاین
تکست آهنگ آرشاوین به نام یه نفر

تو این شهر همه ی آدما خوابن … من و تو اما هنوز بیدار نشستیم

نمیشه یه لحظه یاد هم نباشیم … چشامونو حتی یک لحظه نبستیم

تو این شهر همه ی آدما خوابن … من و تو اما هنوز بیدار نشستیم

نمیشه یه لحظه یاد هم نباشیم … چشامونو حتی یک لحظه نبستیم

من تو این فکرم که بعد تو … چطوری میشه باز نفس کشید

نمیشه توی این شهر دووم آورد آی ای ای ای ای!!!خاطراتتو ندید

نمیگذره , بدون تو تنهام نذار , بی من نرو

نگاه تو , بسه برام  ,باور کن این احساسمو

نمیگذره بدون تو , تنهام نذار , بی من نرو

نگاه تو , بسه برام باور کن این احساسمو

نگاه تو , بسه برام  ,باور کن این احساسمو

تکست آهنگ یه نفر آرشاوین

یه نفر با حس خوبی که به من داد … همه ی غصه هامو انگار با خودش برد

حالا بی خبر ازم دور شده ایوای … اون همه اشکامو به روشم نیاورد

من تو این فکرم چطور هر شبو … بگم که مثل قبل به یادمه

تو شاید غرورت باعث شده ای ای ای ایی !!بگی تو هم مثل همه

نمیگذره بدون تو تنهام نذار بی من نرو

نگاه تو بسه برام باور کن این احساسمو

نمیگذره بدون تو تنهام نذار بی من نرو

نگاه تو بسه برام باور کن این احساسمو

نگاه تو بسه برام باور کن این احساسمو

تکست اهنگ یه نفرو میمیرم آرشاوین

Arshavin Ali Zarei Ye Nafar


تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت: 0:30 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 117

موضوع: دانلود آهنگ , تک آهنگ ,

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش