دانلود آهنگ جدید سعید شهروز با نام هر روز خدا با متن آهنگ

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
دانلود آهنگ جدید سعید شهروز با نام هر روز خدا با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید سعید شهروز با نام هر روز خدا با متن آهنگ

دانلود اهنگ جدید سعید شهروز با نام هر روز خدا

دانلود آهنگ جدید خرداد۹۴ سعید شهروز با نام هر روز خدا

دانلود اهنگ هر روز خدا از سعید شهروز

دانلود اهنگ هر روز خدا سعید شهروز با پخش انلاین و لینک مستقیم

منتشر شد

«« اینستاگرام رسمی سایت: khasdl.ir لطفا Follow کنید »»

بخش دانلود فایل
دانلود با کیفیت 128
حجم فایل : 2.99 مگابایت
دانلود با کیفیت 320
حجم فایل : 7.40 مگابایت
پخش آنلاین آهنگ
دریافت کد پخش آنلاین
تکست آهنگ سعید شهروز با نام هر روز خدا
هر روز خدا داری قلبم رو میکشنی

اما عاشق منی

گاهی وقتا میگی که تو فکر رفتنی اما دل نمیکنی 

اما دل نمیکنی

هر روز خدا یه دنیا غرقی تو سکوت حرفی بزن با من که خسته روبروت

میشینمو میرم تا اوج یک سقوط

خاطر خواهتم نذار بمیرم از غمت

از اون شبی که اتفاقی دیدمت

گفتم بهت میشم یه عمری همدمت

تکست اهنگ هر روز خدا سعید شهروز

هر روز خدا میسوزونی دله منو با طعنه ها

کیو دارم به غیر تو با من بمون اگه دوسم داری نرو

هر روز خدا منم که بیقرارتم اما چرا

نمیبینی که کنارتم دیگه نگو به فکر ترک رابطم

هر روز خدا یه دنیا غرقی تو سکوت حرفی بزنبا من که خسته روبروت

میشینمو میرم تا اوج یک سقوط

خاطر خواهتم نذار بمیرم از غمت از اون شبی که اتفاقی دیدمت

گفتم بهت میشم یه عمری هم دمت

متن اهنگ هر روز خدا سعید شهروز

Saeed Shahrouz +Har Rouz Khoda


تاریخ انتشار : جمعه 01 خرداد 1394 ساعت: 0:28 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 49

موضوع: دانلود آهنگ , تک آهنگ ,

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش