معرفی سریالهای ماه رمضان ۹۴ + تصاویر

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
معرفی سریالهای ماه رمضان ۹۴ + تصاویر

شبکه های مختلف سیما در حال آماده سازی سریال ها و مجموعه های نمایشی خود برای ایام ماه مبارک رمضان ۱۳۹۴ هستند

شبکه یک سیما با پایتخت ۴,شبکه دوم سیما با گاهی به پشت سر نگاه کن, و شبکه سه سیما با سری دوم مجموعه دردسرهای عظیم , سه مجموعه ای هستند که قرار است از شبکه های سیما پخش گردند.

در ادامه می توانید با جزئیات سریالهای رمضان ۹۴ بیشتر آشنا شوید…

«« اینستاگرام رسمی سایت: khasdl.ir لطفا Follow کنید »»

ramezan94 (1)

شبکه یک سیما / پایتخت ۴ / کارگردان : سیروس مقدم

مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۴» به‌تهیه کنندگی الهام غفوری و کارگردانی سیروس مقدم در ۲۶ قسمت قرار است در ایام ماه رمضان از شبکه یک سیما پخش شود.

نویسندگی این مجموعه به‌عهده محسن تنابنده و خشایار الوند است و احمد مهرانفر بازیگر نقش ارسطو کنار محسن تنابنده، ریما رامین‌فر و علیرضا خمسه بازیگران اصلی هستند.
بخش اعظم قصه سری جدید پایتخت در شیرگاه و حواشی آن رخ می‌دهد.

ramezan94 (3)

شبکه دوم سیما / گاهی به پشت سر نگاه کن / کارگردان : مازیار میری

«گاهی به پشت سر نگاه کن» یک ملودرام خانوادگی است که با محوریت موضوعی حمایت از تولیدات داخلی و اعتماد به نخبگان جوان ایرانی و توجه ویژه به سبک زندگی ایرانی اسلامی مقابل دوربین رفته است.

فیلمنامه این سریال به‌قلم محمود محمد سلطانی و مسعود کرمی نوشته شده و امین تارخ و محمد متوسلانی شخصیت‌های اصلی آن یعنی جلال و محتشم را بازی می‌کنند.

هدایت هاشمی، الیکا عبدالرزاقی، بهاره کیان افشار، سعید چنگیزیان، نگار عابدی، حمید ابراهیمی، میلاد رحیمی، امیر کربلایی‌زاده، مسعود سخایی و نگار حسن‌زاده از دیگران بازیگران این مجموعه هستند.

ramezan94 (2)

شبکه سه سیما / دردسرهای عظیم ۲ / کارگردان : برزو نیک نژاد

مجموعه دردسرهای عظیم ۲ به‌کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه کنندگی مهران مهام نیز برای پخش در ایام مباه مبارک رمضان از شبکه سه سیما در نظر گرفته شده است.

در این مجموعه مهدی هاشمی در نقش فرحان و جواد عزتی به‌عنوان ایفاگر نقش لطیف نقشهای اصلی را بازی می‌کنند.

علاوه بر مهدی هاشمی و جواد عزتی، مریم سعادت، شهین تسلیمی، مهران رجبی، پرستو گلستانی، امیر غفارمنش، صفا آقاجانی، الناز حبیبی، زهره فکور صبور، اشکان اشتیاق، بهشاد شریفیان، محمدمهدی مطلبی، بهنوش صادقی، امیرحسین صدیقه و مه‌لقا باقری در این مجموعه حضور دارند.

در خلاصه داستان «دردسرهای عظیم ۲» آمده است: با پیدا شدن بچه‌ای در ماشین خانواده لطیف که برای مراسم خواستگاری از شهرستان به تهران می‌آیند و دعوت از خانواده پدری بهار، لطیف و بهار بار دیگر برای ازدواج دچار دردسرهایی می‌شوند. فرحان که خود را مدیون کمکهای لطیف و بهار می‌داند سعی می‌کند مشکلات پیش‌آمده برای آنها را حل و فصل کند اما… .

سریالهای رمضان ۹۴

گردآوری: آریا پیکس


تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 ساعت: 16:00 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , ,
بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش