دانلود آهنگ جدید پویا با نام رابطه با متن آهنگ

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
دانلود آهنگ جدید پویا با نام رابطه با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید پویا با نام رابطه با متن آهنگ

دانلود اهنگ جدید پویا بنام رابطه

دانلود آهنگ جدید ۹۴ پویا با نام رابطه

دانلود اهنگ رابطه از پویا

دانلود اهنگ رابطه پویا با پخش انلاین و لینک مستقیم

«« اینستاگرام رسمی سایت: khasdl.ir لطفا Follow کنید »»

بخش دانلود فایل
دانلود با کیفیت 128
حجم فایل : 3.21 مگابایت
دانلود با کیفیت 320
حجم فایل : 7.94 مگابایت
پخش آنلاین آهنگ
دریافت کد پخش آنلاین
تکست آهنگ پویا با نام رابطه

من عاشق این عشق پر احساسمو این رابطه خاصمو این قلبی که مینازه به عشقت

از قدم زدن بدم اومده بود از همه خیابونا خسته شدم

 چشامو بسته بودم رو همه چیز تا تو رو دیدمو وابسته شدم

 همه احساسم مث سنگ شده بود

 واسه ی خودم دلم تنگ شده بود

تا تو رو دیدمو دنیام برگشت جز تو هر آدمی کمرنگ شده بود

من عاشق این عشق پر احساسمو

این رابطه خاصمو این قلبی که مینازه به عشقت

من عاشق این عشق پر احساسمو

این رابطه خاصمو این قلبی که مینازه به عشقت

تکست اهنگ رابطه پویا

از قدم زدن بدم اومده بود از همه خیابونا خسته شدم

 چشامو بسته بودم رو همه چیز تا تو رو دیدمو وابسته شدم

 همه احساسم مث سنگ شده بود

 واسه ی خودم دلم تنگ شده بود

تا تو رو دیدمو دنیام برگشت جز تو هر آدمی کمرنگ شده بود

من عاشق این عشق پر احساسمو

این رابطه خاصمو این قلبی که مینازه به عشقت

من عاشق این عشق پر احساسمو

این رابطه خاصمو این قلبی که مینازه به عشقت

 متن آهنگ رابطه پویا

Pouya Rabete


تاریخ انتشار : شنبه 02 خرداد 1394 ساعت: 0:45 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 100

موضوع: دانلود آهنگ , تک آهنگ ,

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش