دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار با نام کاشکی با متن آهنگ

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار با نام کاشکی با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام کاشکی با متن آهنگ

دانلود اهنگ جدید کاشکی علیرضا روزگار

آهنگ جدید ۹۴ علیرضا روزگار به نام کاشکی

دانلود اهنگ کاشکی از علیرضا روزگار

دانلود اهنگ کاشکی علیرضا روزگار با پخش انلاین و لینک مستقیم

«« اینستاگرام رسمی سایت: khasdl.ir لطفا Follow کنید »»

بخش دانلود فایل
دانلود با کیفیت 128
حجم فایل : 3.85 مگابایت
پخش آنلاین آهنگ علیرضا روزگار با نام کاشکی
دریافت کد پخش آنلاین آهنگ علیرضا روزگار با نام کاشکی
تکست آهنگ علیرضا روزگار با نام کاشکی

حس من به تو همونقده که با نبودنت میمردم ,آره میمردم اره میمردم

تموم قسم هامو که راستکی بود به جونت میخوردم ,آره میخوردم اره میخوردم

یادم مثل بچه ها میشدم و دلتو میمردم ,من دلتو میمردم  من دلتو میمردم

کاشکی انقده که تو رو دوس دارم تو هم منو دوس داشتی

کاشکی قولی که به من دادی رو زیر پا نمیذاشتی

کاشکی خاطراتمونو یادت بود که دوسم داشتی

کاشکی انقده که تو رو دوس دارم تو هم منو دوس داشتی

کاشکی قولی که به من دادی رو زیر پا نمیزاشتی

کاشکی خاطراتمونو یادت بود که دوسم داشتی کاشکی

متن اهنگ کاشکی علیرضا روزگار

کاش این احساس خوبی که به دوشتم همیشگی بود همیشگی بود! همیشگی بود

همه وقت هایی که باهم بودیم رو ته زندگی بود زندگی بود! زندگی بود

چه روزای خوب یکه حرف منو و حرفای تو یکی بود آره یکی بود ! آره یکی بود

راه رفتن کنار هم برای ما بدون خستگی بود خستگی بود ! بدون خستگی بود

کاشکی انقدره که تو رو دوس دارم

تو هم منو دوس داشتی
کاشکی قولی که به من دادی رو, زیر پا نمیزاشتی

کاشکی خاطراتمونو یادت بود که دوسم داشتی

کاشکی انقدره که تو رو دوس دارم تو هم منو دوس داشتی

کاشکی قولی که به من دادی رو زیر پا نمیزاشتی

کاشکی خاطراتمونو یادت بود که دوسم داشتی

Alireza roozegar+Kashki

تاریخ انتشار : یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت: 14:00 | نظرات(1)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 286

موضوع: دانلود آهنگ , تک آهنگ ,

بخش نظرات این مطلب
حانیه
این نظر توسط حانیه در تاریخ 1394/03/24 و 14:23 دقیقه ارسال شده است :
مرسییییی
کد امنیتی رفرش