دانلود آهنگ شاد جدید آرش رستمی با نام عزیزم با متن آهنگ

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
دانلود آهنگ شاد جدید آرش رستمی با نام عزیزم با متن آهنگ

دانلود آهنگ شاد جدید آرش رستمی با نام عزیزم با متن آهنگ

دانلود اهنگ های شاد جدید آرش رستمی بنام عزیزم

دانلود آهنگ های جدید خرداد ۹۴ آرش رستمی به نام عزیزم

دانلود اهنگ شاد عزیزم از آرش رستمی

دانلود اهنگ عزیزم آرش رستمی با پخش انلاین و لینک مستقیم

دانلود آهنگ شاد مخصوص رقص عروس و داماد

«« اینستاگرام رسمی سایت: khasdl.ir لطفا Follow کنید »»

بخش دانلود فایل
دانلود با کیفیت 128
حجم فایل : 3.65 مگابایت
دانلود با کیفیت 320
حجم فایل : 9.08 مگابایت
پخش آنلاین آهنگ
دریافت کد پخش آنلاین
تکست آهنگ عزیزم آرش رستمی

چه دلنشینه خنده هات آدم دلش میره برات … بذار که تو حال و هوات فقط نفس بگیرم

چی بهتر از این که فقط بذاری عاشق بشم … هیچی به چشمام نمیاد تا که تو رو نبینم

تو رو که نبینم همه دنیا رو به هم میریزم … تو رو که نبینم به چشام خواب نمیاد عزیزم

واسه دیدنت تموم شهرو رو سرم میذارم … تو رو که نبینم به خدا دیگه تمومه کارم

واسه دیدنت تموم شهرو رو سرم میذارم … تو رو که نبینم به خدا دیگه تمومه کارم
♥♥♥
میدونی قلب من آرومه با نگات … عشقو حس میکنم تو حرفات

دستت تو دست من چشمت تو چشم من … تا پای جون میمونم باهات

تا پای جون میمونم باهات … تو رو که نبینم همه دنیا رو به هم میریزم

تو رو که نبینم به چشام خواب نمیاد عزیزم … واسه دیدنت تموم شهرو رو سرم میذارم

تو رو که نبینم به خدا دیگه تمومه کارم … واسه دیدنت تموم شهرو رو سرم میذارم

تو رو که نبینم به خدا دیگه تمومه کارم

متن آهنگ عزیزم آرش رستمی

میدونی قلب من آرومه با نگات … عشقو حس میکنم تو حرفات

دستت تو دست من چشمت تو چشم من … تا پای جون میمونم باهات

تا پای جون میمونم باهات … تو رو که نبینم همه دنیا رو به هم میریزم

تو رو که نبینم به چشام خواب نمیاد عزیزم … واسه دیدنت تموم شهرو رو سرم میذارم

تو رو که نبینم به خدا دیگه تمومه کارم … واسه دیدنت تموم شهرو رو سرم میذارم

تو رو که نبینم به خدا دیگه تمومه کارم

متن اهنگ عزیزم آرش رستمی

Arash Rostami+Azizam


تاریخ انتشار : چهارشنبه 06 خرداد 1394 ساعت: 18:59 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 120

موضوع: دانلود آهنگ , تک آهنگ ,

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش