دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس با نام عشق کثیف با متن آهنگ

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس با نام عشق کثیف با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس عشق کثیف با متن آهنگ

دانلود اهنگ جدید بهزاد پکس بنام عشق کثیف

دانلود رپ دیس لاو جدید خرداد۹۴ از بهزاد پکس به نام عشق کثیف

دانلود اهنگ عشق کثیف از بهزاد پکس

دانلود اهنگ عشق کثیف بهزاد پکس با پخش انلاین و لینک مستقیم

«« اینستاگرام رسمی سایت: khasdl.ir لطفا Follow کنید »»

بخش دانلود فایل
دانلود با کیفیت 128
حجم فایل : 5.25 مگابایت
پخش آنلاین آهنگ
دریافت کد پخش آنلاین
تکست آهنگ عشق کثیف بهزاد پکس

میدونـم تو یه روز تنهـام میذاری  … میدونم میری و روی قلبـــم پـــــا میذاری

میـدونـم که دلت جایی اسیره … نمیـدونی که دلم پیـش تو گیره

نمیـدونه که دارم دیـوونه میشم  … فکر میکردم نمیره میمونه پیشم

حالا از تنهایـی ها دلگیر و خستم … توی این بی کسی ها بدجور شکستم

خاطراتو خط به خط یادم میارم  … مثل بارون میشم و بازم میبارم

انگاری فایــده نداره باید بـیرم  … توی دنیـای دیگه تو رو ببیـــنم

توی دنیـای دیگه تو رو ببیـــنم

تکست اهنگ منو صدا نزن بهزاد پکس

حسم مثل قدیما نیستم از رو اجبار میخونم

انگار گذشته رو فقط دارم تکرار میکنم

حرف تازه ای ندارم مثل همیشه خستم

از رو بی حوصلگیه اگه چشامو بستم

هوا بارونیه بازم مثل آسمونه دلم

درارو باز بزار میخام بارون بیاد یکم

اونم سردشه بگو بیاد بشینه کنارم

آخه بجز بارون این روزا کسیو ندارم 

کوچه خیابونای شهر من ماتم زده باز

ولی نمرده دلم هنوز با غم سرپاست

اگه ما من  نیستی اگه شلوغ شده سرت

تقصیر تو نیست من دادم بالو پرت

مث اخر پاییزم همه برگ خشک شده

رفته جایی که به منو خاطره ها پشت کنه

باشه عادت واسه من دنیا همیشه همینه

 عشقا یطرفه شده اینم قانون زمینه

متن آهنگ منو صدا نزن بهزادپکس

خاطراتو خط به خط یادم میارم  … مثل بارون میشم و بازم میبارم

انگاری فایــده نداره باید بـیرم  … توی دنیـای دیگه تو رو ببیـــنم

متن آهنگ منو صدا نزن بهزاد پکس

منو یادت نمیاد چرا آرومی دوباره … گفتی قِیدشو زدم چرا با اونی دوباره

دله بی مرام تو میخواست با همه باشه … هر چی یادگاری دادی هنوز سره جاشه

خدایی خیلی میخواستمش ولی نمی دونم چرا … همه چی عوض شد انگار خوشی نمیومد به ما

حرفی نزن این دفه رو گوش کن فقط … هرچی خاطرات خوبه فراموش کن ازت

دیگه انتظاری ندارم و چیزی نمی خونم … هرکی سراغت و گرفت میگم چیزی نمی دونم

مگه چیکار کردم که از چشت افتادم  … گفتی که بدیاتو فقط با خوبیام پس دادم

هوا بارونیه بازم دلم هواتو کرده … میگن اون کسی که میره دیگه بر نمی گرده

یه روز تنها میشی دله من نمیشکنه فقط … باشه برو ولی بدون فرهاد نمی گذره ازت

متن اهنگ عشق کثیف بهزادپکس

خاطراتو خط به خط یادم میارم  … مثل بارون میشم و بازم میبارم

انگاری فایــده نداره باید بـیرم  … توی دنیـای دیگه تو رو ببیـــنم

یه گوشه نشستم به خودم خیره شدم

واست عجیبه میدونم ولی دیگه توام

جایی نداری تو دلم مث برگای زردی

که منو با زخم زبونات دیوونه کردی

هر چی خاطرات خوبه دادی پایه هوس رفت

دلت عشقه منو بگو با چی عوض کرد

هوا ابری شده آسمون مث دل منه …اونم از غم جدایی داره رگشو میزنه

داغ خیانتت روی دلم مونده یادگاری … تو که مال من نبودی چرا منو بازی دادی

با تو بودن چه خوب بود ولی آخرش بد شد … دلت تو امتحان عشق واسه همیشه رد شد

برو بی خیالش فک نکن مرتضایی بوده … از من گِلِه ای نیست مسیرِ تو اشتباهی بوده

میرم آتیش میکشم هر جا یادی از تو باشه …تا تو دلِ سیاه تو جهنمی دست و پا شه

Behzad Pax FT Nima Nasr – Eshghe Kasif


تاریخ انتشار : جمعه 08 خرداد 1394 ساعت: 18:38 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 188

موضوع: دانلود آهنگ , تک آهنگ ,

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش