دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس با نام چجوری دلت اومد با متن آهنگ

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس با نام چجوری دلت اومد با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس چجوری دلت اومد با متن آهنگ

آهنگ و تنظیم :بهنام میرزایی

دانلود رپ دیس لاو جدید خرداد۹۴ از بهزاد پکس به نام چجوری دلت اومد

دانلود اهنگ چجوری دلت اومد از بهزاد پکس

دانلود اهنگ چجوری دلت اومد بهزاد پکس با پخش انلاین و لینک مستقیم

 اهنگ چجوری دلت اومد بهزاد پکس

منشر شد

«« اینستاگرام رسمی سایت: khasdl.ir لطفا Follow کنید »»

بخش دانلود فایل
دانلود با کیفیت 128
حجم فایل : 3.74 مگابایت
پخش آنلاین آهنگ بهزاد پکس با نام چجوری دلت اومد
دریافت کد پخش آنلاین آهنگ بهزاد پکس با نام چجوری دلت اومد
تکست آهنگ بهزاد پکس با نام چجوری دلت اومد

چه جوری دلت اومد ازدلم بگزری زود

مگه قول نداده بودی به کسی دل ندی زود

چه جوری دلت اومد یه دفعه تنهام بزاری

چه جوری دلت اومد دست تو دست اون بزاری

نگفت که واسه تو دیگه دل

دل من داره میمیره

یه روزی نفس بود داره از پیش من میره

تکست اهنگ چجوری دلت اومد بهزاد پکس

نگفت که واسه تو دیگه دل

دل من داره میمیره

یه روزی نفس بود داره از پیش من میره

چه جوری تونستی مگه میشه اخه

خاطرات کشندس مگه میشه یادت

نباشه اون روزا رو نکنه الزایمر گرفتی

میگه یادم نمیاد خب مگه میشه اخه

ندیدی شکست چه جوری بغض دلم

دیگه بریده از آدمای گربه صفت

دستم نمک نداره آره مثله من زیاده

غم تو هم شده واسم یه عادت بد

گریه هات ماله من بود ادا اطفارات کجا رفت

کسی گیر نمیده بهت خیالت راحته نه

فقط خوش بگزرون چون بی من خوشی تو

منم چشمام باز تا آخرین ساعت شب

دیدی آخرشم همونی شد که خواستی

از عقده های بچگیمم جک میساختی

صدامو دوس نداشتی میگفتی روانیم میکنه

حرفام به دمت نمشست برام جک میساختی

تف تو روت با اون که با تو وایستاد باشه

تو کاری کردی قضیمون داستان دار شه

نمیگم حق با منه اخلاقم بد بود درست

حالا باید خاطرات ته داستان شاخ شه

که خط و نشون بکشم واسه دلم

من … با این همه بدی عاشقتم

باشه بخند دیوونه شاخ و دم نداره

مگه غیر اینه

باشه بخند

نگفت که واسه تو دیگه دل

دل من داره میمیره

یه روزی نفس بود داره از پیش من میره

متن آهنگ چجوری دلت اومد بهزادپکس

نگفت که واسه تو دیگه دل

دل من داره میمیره

یه روزی نفس بود داره از پیش من میره

متن آهنگ چجوری دلت اومد بهزاد پکس

چقدر عوض شدی

رنگ موهات عوض شده

ها ببینم ناخونم کاشتی ههه

هوم مبارکه

Behzad Pax ft Mehdi Naderi + Chejori Delet Omad


تاریخ انتشار : جمعه 22 خرداد 1394 ساعت: 20:32 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 145

موضوع: دانلود آهنگ , تک آهنگ ,

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش