دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی با نام هنوزم عاشقم با متن آهنگ

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی با نام هنوزم عاشقم با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی هنوزم عاشقم با متن آهنگ

دانلود اهنگ احمد سعیدی هنوزم عاشقم

دانلود آهنگ شاد جدید احمد سعید هنوزم عاشقم

دانلود اهنگ هنوزم عاشقم از احمد سعیدی با کیفیت ۳۲۰

دانلود اهنگ هنوزم عاشقم احمد سعیدی با پخش انلاین و لینک مستقیم

«« اینستاگرام رسمی سایت: khasdl.ir لطفا Follow کنید »»

بخش دانلود فایل
دانلود با کیفیت 128
حجم فایل : 3.72 مگابایت
پخش آنلاین آهنگ
دریافت کد پخش آنلاین احمد سعیدی با نام هنوزم عاشقم
تکست آهنگ احمد سعیدی با نام هنوزم عاشقم

یه حرفی مونده تو دلم نمیذاره غرورم بگم

 با اینکه خیلی وقتهع رفتی ولی هنوزم عاشقم

با اینکه رفتم از یادت همه میگن نمیخوادت

 نمیدونم چرا ولی دوست دارم

 رفتی اما فکرت یه لحظه راحتم نمیذاره

 قلب من دست برنمیداره پیش تو گیره بیچاره

منتظر میشم یه روزی دوباره بیای پیشم سهم من میشی سهم تو میشم

 للل لل لا للل للل  لا لا لا له

 للل لل لا للل للل  لا لا لا له

تکست اهنگ هنوزم عاشقم احمد سعیدی

منو شبای دریا به یادت

 منو قلبی که هنوز میخوادت

 منو عشقی که زنده میمونه تو  قلبم همیشه

 تو خورشیدو روزای روشن تو با فردای زندگی بی من

 منو تنهایی هامو روزای تنها بی تو بودن

متن اهنگ هنوزم عاشقم احمد سعیدی

یه حرفی مونده تو دلم نمیذاره غرورم بگم

 با اینکه خیلی وقتهع رفتی ولی هنوزم عاشقم

با اینکه رفتم از یادت همه میگن نمیخوادت

 نمیدونم چرا ولی دوست دارم

 رفتی اما فکرت یه لحظه راحتم نمیذاره

 قلب من دست برنمیداره پیش تو گیره بیچاره

منتظر میشم یه روزی دوباره بیای پیشم سهم من میشی سهم تو میشم

Ahmad Saeedi Hanozam Ashegham


تاریخ انتشار : سه شنبه 12 خرداد 1394 ساعت: 21:48 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 112

موضوع: دانلود آهنگ , تک آهنگ ,

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش