دانلود آهنگ جدید و زیبای بهادر با نام حواست نیست با متن آهنگ

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
دانلود آهنگ جدید و زیبای بهادر با نام حواست نیست با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید بهادر با نام حواست نیست با متن آهنگ

ملودی و ترانه : علی دیباج    تنظیم : سعید انصار

دانلود اهنگ های جدید بهادر بنام حواست نیست

دانلود آهنگ های جدید خرداد ۹۴ بهادر به نام حواست نیست

دانلود اهنگ حواست نیست از بهادر

دانلود اهنگ حواست نیست بهادر با پخش انلاین و لینک مستقیم

«« اینستاگرام رسمی سایت: khasdl.ir لطفا Follow کنید »»

بخش دانلود فایل
دانلود با کیفیت 128
حجم فایل : 2.79 مگابایت
دانلود با کیفیت 320
حجم فایل : 6.98 مگابایت
پخش آنلاین آهنگ بهادر با نام حواست نیست
دریافت کد پخش آنلاین آهنگ بهادر با نام حواست نیست
تکست آهنگ بهادر با نام حواست نیست

وقتی حواست نیست به من

 وقتی نمیپرسی کجام … من تو خیابونام دلشوره میگیرم

 میترسم عادت شه برات … میترسم از این حس بد

 من پشت پلک تو آروم میمیرم

منو عادت نده به دوری حتی نمیدونم بی تو چجوری  زندگی کنم

 واسم سخته یه روزی تو رو تنهات بذارم

منو عادت نده به دوری حتی نمیدونم بی تو چجوری  زندگی کنم

 واسم سخته یه روزی تو رو تنهات بذارم

متن اهنگ حواست نیست بهادر

ببین هنوز عکست تو این خونست

 بدون تو این مرد یه مرد دیوونست

 به کی بگم دل بی تو میمیره, بی تو زمستونه هوا چه دلگیریه

منو عادت نده به دوری حتی نمیدونم بی تو چجوری  زندگی کنم

 واسم سخته یه روزی تو رو تنهات بذارم

منو عادت نده به دوری حتی نمیدونم بی تو چجوری  زندگی کنم

 واسم سخته یه روزی تو رو تنهات بذارم

Bahador+Havaset Nist


تاریخ انتشار : جمعه 15 خرداد 1394 ساعت: 0:12 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 52

موضوع: دانلود آهنگ , تک آهنگ ,

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش