دانلود آهنگ غمگین جدید امیرعلی زمانی با نام حس تنهایی با متن آهنگ

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
دانلود آهنگ غمگین جدید امیرعلی زمانی با نام حس تنهایی با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید امیرعلی زمانی با نام حس تنهایی با متن آهنگ

ترانه : عبدالجبار کاکایی / آهنگ : محمد ناظمی /، تنظیم : محمد ناظمی و امیرعلی زمانی

دانلود اهنگ های غمگین جدید امیرعلی زمانی بنام حس تنهایی

دانلود آهنگ های جدید خرداد ۹۴ امیرعلی زمانی به نام حس تنهایی

دانلود اهنگ حس تنهایی از امیرعلی زمانی

دانلود اهنگ حس تنهایی امیرعلی زمانی با پخش انلاین و لینک مستقیم

«« اینستاگرام رسمی سایت: khasdl.ir لطفا Follow کنید »»

بخش دانلود فایل
دانلود با کیفیت 128
حجم فایل : 3.79 مگابایت
پخش آنلاین آهنگ امیرعلی زمانی با نام حس تنهایی
دریافت کد پخش آنلاین آهنگ امیرعلی زمانی با نام حس تنهایی
تکست آهنگ امیرعلی زمانی با نام حس تنهایی

تکست آهنگ حس تنهایی امیرعلی زمانی

حس میکنم آرامش این لحظه از من نیست

آواز میخونم تو دنیایی که اصلا نیست

حاله خوشی دارم مث فانوس اما حیف

تکلیف من با این شبه آشفته روشن نیست

هستی ولی لمسه تو ممکن نیست با رویا

هستی ولی این حس نامعلوم بودن نیست ,ترکم نکن حس میکنم فردا برام دیره

با من بمون اینجا بجز جای تو با من نیست

قلبی که بی تو چشم انتظاره وقتی نباشی تاریکه دنیام

اروم نداره دنیایه بی تو آرامشه این سردرگمی باش

متن اهنگ حس تنهایی امیرعلی زمانی

بیداریو خواب من از عطر تو سرشاره

میخوابمو رویایه تو تا صبح بیداره

تکرار میشه اسم تو رو شیشه ی قلبم

بارونه یکریزی که شب تا صبح میباره

قلبی که بی تو چشم انتظاره وقتی نباشی تاریکه دنیام

اروم نداره دنیایه بی تو آرامشه این سردرگمی باش

Amirali Zamani+Hese Tanhaee


تاریخ انتشار : یکشنبه 17 خرداد 1394 ساعت: 22:33 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 156

موضوع: دانلود آهنگ , تک آهنگ ,

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش