دانلود آهنگ جدید پیروز با نام امشب دوباره با متن آهنگ

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
دانلود آهنگ جدید پیروز با نام امشب دوباره با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید پیروز با نام امشب دوباره با متن آهنگ

دانلود اهنگ های جدید پیروز بنام امشب دوباره

دانلود آهنگ های جدید خرداد ۹۴ پیروز به نام امشب دوباره

دانلود اهنگ امشب دوباره از پیروز

دانلود اهنگ امشب دوباره پیروز با پخش انلاین و لینک مستقیم

«« اینستاگرام رسمی سایت: khasdl.ir لطفا Follow کنید »»


بخش دانلود فایل
دانلود با کیفیت 128
حجم فایل : 2.90 مگابایت
دانلود با کیفیت 320
حجم فایل : 7.10 مگابایت
پخش آنلاین آهنگ پیروز با نام امشب دوباره
دریافت کد پخش آنلاین آهنگ پیروز با نام امشب دوباره
تکست آهنگ پیروز با نام امشب دوباره

تکست آهنگ امشب دوباره پیروز

لمس تنت برام مثل بارون نم نم

دلم برای تو میشه دیوونه کم کم

 عمق نگاه تو مثل شب پر ستارست

 باتو بودن هر لحظه واسم عمر دوبارست

 امشب دوباره دل من نداره طاقت دوری تو رو

 امشب دلم حرفاتو بزن به غم و غصه بگو برو

امشب تب تو طعم لب تو گرفته همه وجودمو

 امشب تب تو عطر شب تو دیوونه میکنه آدمو

امشب دوباره… امشب دوباره

متن اهنگ امشب دوباره پیروز

حسی به من داری مثل احساس پرواز

پایان راه من میشه باز باتو آغاز خوشحالم از امشب دیگه غمگین نمیشم

 ای تنها آرزوم بمون همیشه پیشم

 امشب دوباره دل من نداره طاقت دوری تو رو

 امشب دلم حرفاتو بزن به غم و غصه بگو برو

امشب تب تو طعم لب تو گرفته همه وجودمو

 امشب تب تو عطر شب تو دیوونه میکنه آدمو

امشب دوباره… امشب دوباره

Pirooz emshab+dobare


تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 خرداد 1394 ساعت: 16:07 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 127

موضوع: دانلود آهنگ , تک آهنگ ,

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش