دانلود آهنگ شاد جدید ایمان سیاهپوشان و مانی دلفریب با نام الهه آرامش با متن آهنگ

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
دانلود آهنگ شاد جدید ایمان سیاهپوشان و مانی دلفریب با نام الهه آرامش با متن آهنگ

دانلود آهنگ شاد جدید ایمان سیاهپوشان با نام الهه آرامش با متن آهنگ

دانلود اهنگ های  شاد جدید ایمان سیاهپوشان

دانلود آهنگ های  شاد جدید خرداد ۹۴ ایمان سیاهپوشان به نام الهه ارامش

دانلود اهنگ الهه آرامش از ایمان سیاهپوشان

دانلود اهنگ الهه آرامش ایمان سیاهپوشان با پخش انلاین و لینک مستقیم

«« اینستاگرام رسمی سایت: khasdl.ir لطفا Follow کنید »»

بخش دانلود فایل
دانلود با کیفیت 128
حجم فایل : 3.83 مگابایت
دانلود با کیفیت 320
حجم فایل : 9.56 مگابایت
پخش آنلاین آهنگ ایمان سیاهپوشان و مانی دلفریب با نام الهه آرامش
دریافت کد پخش آنلاین آهنگ ایمان سیاهپوشان و مانی دلفریب با نام الهه آرامش
تکست آهنگ ایمان سیاهپوشان و مانی دلفریب با نام الهه آرامش

تکست آهنگ الهه آرامش ایمان سیاهپوشان

ایمان سیاه پوشان مانی دلفریبه بیا بیا

چه نوری از ستاره ها به دور ما حلقه زده

امشب به جشن من و تو حتی خدا هم اومده

خونه رو تزئین میکن با ماه خورشید چشات

 تو لایقی بجای فرش بهشت بیفته زیر پات

 منو تو مال هم شدیم شدی تمام زندگیم

باید که این حادثه رو به همه ی دنیا بگیم

تو آینه ی چشمای من نگاه کن ببین چه زیبا شدی نازنین

دارم تو زیبایی چشمای تو آینده ی روشنمو میبینم

 گلی که با دست تو چیده میشه نشونی از شروع یک بهاره

 بهار اگه تو دستای تو باشه همیشه توی این خونه موندگاره

متن اهنگ الهه آرامش ایمان سیاهپوشان

میخوام که مرد خونه ی  بانوی رویاهام بشم

 توهم بشی برای من الهه ی آرامشم

 بهار من بانوی من رویای روبه روی من

 قشنگترین بهانه ی تعبیر آرزوی من

امشبو ما کنار هم چه عاشقونه جمع شدیم

خداروشکر که اخرش منو تو مال هم شدیم

تو آینه ی چشمای من نگاه کن ببین چه زیبا شدی نازنین

دارم تو زیبایی چشمای تو آینده ی روشنمو میبینم

 گلی که با دست تو چیده میشه نشونی از شروع یک بهاره

 بهار اگه تو دستای تو باشه همیشه توی این خونه موندگاره

Iman Siahpooshan Ft Mani Delfarib+Elahe Aramesh


تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 خرداد 1394 ساعت: 15:59 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 139

موضوع: دانلود آهنگ , تک آهنگ ,

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش