دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی با نام حس تلخ با متن آهنگ

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی با نام حس تلخ با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی بانام حس تلخ با متن آهنگ

دانلود اهنگ جدید مهدی یغمایی بانام حس تلخ

دانلود آهنگ جدید۹۴ مهدی یغمایی بنام حس تلخ

دانلود اهنگ حس تلخ از مهدی یغمایی

دانلود اهنگ حس تلخ مهدی یغمایی با پخش انلاین و لینک مستقیم

«« اینستاگرام رسمی سایت: khasdl.ir لطفا Follow کنید »»

بخش دانلود فایل
دانلود با کیفیت 128
حجم فایل : 4.23 مگابایت
دانلود با کیفیت 320
حجم فایل : 10.58 مگابایت
پخش آنلاین آهنگ مهدی یغمایی با نام حس تلخ
دریافت کد پخش آنلاین مهدی یغمایی با نام حس تلخ
تکست آهنگ مهدی یغمایی با نام حس تلخ

نکش دستاتو رو گونم من از این لحظه بیزارم

ترحم راه حلش نیست من احساست رو کم دارم

 من احساست رو کم دارم

 یکم اندازه ی من شو بذار تو لحظه هات جاشم

 بدون مرز میتونم یه عالم عاشقت باشم یه عالم عاشقت باشم

 یکاری کن که اروم شم توهم عاشق شو میتونی

نگو دردامو میفهمی تو که چیزی نمیدونی

 یه روز از پیش من میری یروز میخوای که برگردی

 تو با رفتار مشکوکت منو دیوونه تر کردی

متن آهنگ حس تلخ مهدی یغمایی

باید درکم کنی اما نمیخوام دل بسوزونی

 باید دلواپسم باشی تو که حالم رو میدونی

 منو عادت نده هرگز به این احساس اجباری

 تموم کن حس تلخی رو که این روزا به من داری

 یکاری کن که اروم شم توهم عاشق شو میتونی

نگو دردامو میفهمی تو که چیزی نمیدونی

 یه روز از پیش من میری یروز میخوای که برگردی

 تو با رفتار مشکوکت منو دیوونه تر کردی

Mehdi Yaghmaei+Hesse Talkh


تاریخ انتشار : یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت: 22:41 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 96

موضوع: دانلود آهنگ , تک آهنگ ,

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش