دانلود آهنگ غمگین جدید افشین سیاهپوش با نام این قصه ی منه با متن آهنگ

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
دانلود آهنگ غمگین جدید افشین سیاهپوش با نام این قصه ی منه با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید افشین سیاهپوش با نام این قصه ی منه با متن آهنگ

دانلود اهنگ های غمگین جدید خرداد۹۴

دانلود آهنگ های جدید خرداد ۹۴ افشین سیاهپوش به نام این قصه ی منه

دانلود اهنگ این قصه ی منه از افشین سیاهپوش

دانلود اهنگ این قصه ی منه افشین سیاهپوش با پخش انلاین و لینک مستقیم

«« اینستاگرام رسمی سایت: khasdl.ir لطفا Follow کنید »»

بخش دانلود فایل
دانلود با کیفیت 128
حجم فایل : 3.85 مگابایت
دانلود با کیفیت 320
حجم فایل : 9.60 مگابایت
پخش آنلاین آهنگ افشین سیاهپوش با نام این قصه ی منه
دریافت کد پخش آنلاین افشین سیاهپوش با نام این قصه ی منه
تکست آهنگ افشین سیاهپوش با نام این قصه ی منه

بازم دلم گرفت بازم دلم شکست بازم خدا نخواست بازم چشماشو بست

انگار غریبه ها پیشش عزیز ترن دنیا عوض شده بد میشی بهترن

هر کس به من رسید زخمی زد و برید با فصل تازه رفت اشکه منو ندید

این زندگی نشد این حقه من که نیست تنهایی علته عاشق شدن که نیست

متن اهنگ این قصه ی منه افشین سیاهپوش

این قصه ی منه شاهکار بی کسی خون دلم خدا از دسته هر کسی

میشد به جای دل با دنیا قطع کنم دست رفاقتو با خنده رد کنم

میشد واسه دلم خواهش کنم نری … امروزو سر کنی فرداش مسافری

بازم دلم گرفت بازم دلم شکست بازم خدا نخواست بازم چشماشو بست

انگار غریبه ها پیشش عزیزترن  ,دنیا عوض شده بد میشی بهترن

هر کس به من رسید زخمی زدو برید با فصله تازه رفت اشکه منو ندید

این زندگی نشد این حقه من که نیست تنهایی علته عاشق شدن که نیست

Afshin Siahpoush+This Is My Story


تاریخ انتشار : سه شنبه 26 خرداد 1394 ساعت: 0:06 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 112

موضوع: دانلود آهنگ , تک آهنگ ,

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش