دانلود آهنگ شاد جدید مسعود امامی به نام دلم رفت با متن آهنگ

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
دانلود آهنگ شاد جدید مسعود امامی به نام دلم رفت با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید مسعود امامی به نام دلم رفت با متن آهنگ

دانلود اهنگ جدید دلم رفت مسعود امامی

دانلود آهنگ جدیدخرداد ۹۴ مسعود امامی به نام دلم رفت

دانلود اهنگ دلم رفت از مسعود امامی

دانلود اهنگ دلم رفت مسعود امامی با پخش انلاین و لینک مستقیم

دانلود آهنگ پاپ شاد جدید مسعود امامی

«« اینستاگرام رسمی سایت: khasdl.ir لطفا Follow کنید »»

بخش دانلود فایل
دانلود با کیفیت 128
حجم فایل : 2.94 مگابایت
دانلود با کیفیت 320
حجم فایل : 7.83 مگابایت
پخش آنلاین آهنگ
دریافت کد پخش آنلاین
تکست آهنگ
تکست آهنگ دلم رفت مسعود امامی

کارمو ساخته عقلم دلمو باخته هرچی دارم

انداخته زیر پاش

با حرفاش با کاراش منو دوخته به دنیاش

به زنجیر کشیده ای کاش

کاش حواسم به خودم بود حواسم به دلم بود

کاش حواسم به دل همیشه از خود غافلم بود

من به هرچی که نشون از اونو عاشقو اون نداره

میگم نه من به هر خاطره ای که اونو یاد من نیاره میگم نه

دلم رفت دلم رفت به یک بارش روزگارش

همه ی دارو ندارش رو گذاشتش  پای دنیای عجیب غریب چشماش

متن آهنگ دلم رفت مسعود امامی

با کاراش منو دوخته به دنیاش به زنجیر کشیده منو ای کاش

کاش هواسم به خودم بود هواسم به دلم بود

کاش هواسم به دل همیشه از خود غافلم بود

من به هرچی که نشون از اونو عاشقو اون نداره

میگم نه من به هر خاطره ای که اونو یاد من نیاره میگم نه

Masoud Emami+Delam Raft


تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 ساعت: 19:54 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 313

موضوع: تک آهنگ , به زودی... ,

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش