دانلود آهنگ خبری ازت ندارم ندیم با متن آهنگ (باز پخش)

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
دانلود آهنگ خبری ازت ندارم ندیم با متن آهنگ (باز پخش)

دانلود آهنگ جدید ندیم با نام خبری ازت ندارم  با متن آهنگ

دانلود اهنگ قدیمی ندیم بنام خبری ازت ندارم ندیم

دانلود اهنگ خبری ازت ندارم از ندیم

دانلود اهنگ خبری ازت ندارم ندیم  با پخش انلاین و لینک مستقیم

آهنگ درخواستی ازخانم : محدثه fm

«« اینستاگرام رسمی سایت: khasdl.ir لطفا Follow کنید »»

بخش دانلود فایل
دانلود با کیفیت 128
حجم فایل : 2.70 مگابایت
پخش آنلاین آهنگ خبری ازت ندارم ندیم
دریافت کد پخش آنلاین خبری ازت ندارم ندیم
تکست آهنگ خبری ازت ندارم ندیم

خبری ازت ندارم دیگه دارم کم میارم … تو به فکر منی یا نه چرا اینقدر غصه دارم

نکنه میخوای نمونی نکنه کسی باهاته … آخه وقتی من نباشم بگو پس کی چشم به راته

میگن تمومه تو میشکنی قلبمو میری

میگن با یکی دیگه ای دلت مال اونه آخه تو رو خدا بیا نذار اینو باور کنم

میسوزونه منو این همه زخم زبون … میگن تو رو دیگه دوست نداره خوب بمون

متن اهنگ خبری ازت ندارم ندیم

نذار باور کنم عشقم دیگه تو قلب تو مرده … نذار فکر کنم که رفته منو با خودش نبرده

نذار فکر کنم که باختم تو قمار عشق با تو

من که به دنیا نمیدم هنوزم اون خنده هاتو 

متن آهنگ دلم نیومد ندیم

Nadim-Khabari Azat Nadaram

تاریخ انتشار : سه شنبه 26 خرداد 1394 ساعت: 23:41 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 207

موضوع: دانلود آهنگ , تک آهنگ ,

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش