والیبالیست‌های آمریکا در برج میلاد +تصاویر

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
والیبالیست‌های آمریکا در برج میلاد +تصاویر

رئیس فدراسیون والیبال آمریکا گفت: اطلاعات مردم آمریکا درباره ایران بسیار اندک است؛ مناطق جذاب و دیدنی ایران بسیار زیاد است و گردشگران بسیاری می‌توانند برای بازدید از ایران به این کشور سفر کنند.


مشرق، تیم ملی والیبال آمریکا ظهر امروز (چهارشنبه 27 خرداد ماه) از بخش ها و طبقات مختلف برج میلاد تهران بازدید کردند و این برج را یکی از جاذبه های مهم گردشگری تهران عنوان کردند که می تواند در جذب گردشگر خارجی بسیار موفق باشد. داگلاس بیل رئیس فدراسیون والیبال آمریکا گفت: اطلاعات مردم آمریکا درباره ایران بسیار اندک است این در حالی است که مناطق جذاب و دیدنی ایران بسیار زیاد است و گردشگران بسیاری می توانند برای بازدید از ایران به این کشور سفر کنند. وی با اشاره به بازدیدش از برج میلاد تهران افزود: من بسیاری از برج های دیگر همانند برجی که در دبی است را دیده ام، اما برج میلاد تهران بسیار متفاوت و جذاب برای تیم ملی والیبال آمریکا بود. به گفته بیل، قطعا تیم ملی آمریکا پس از بازگشت به آمریکا درباره جاذبه های پایتخت ایران و همچنین معرفی برج میلاد تهران تلاش خواهیم کرد. وی درباره پیش بینی خود از رقابت بین تیم ایران و آمریکا که قرار است روز جمعه مقابل یکدیگر بازی کنند، گفت:هر دو گروه تیم های خوب و حرفه ای هستند، اما ما می دانیم که جمعیت زیادی برای تشویق تیم ملی ایران می آیند و امیدوار هستیم که بازی خوبی را پیش رو داشته باشیم. همچنین تیلور ساندر از بازیکنان تیم ملی والیبال آمریکا ضمن استقبال از بازدید برج میلاد تهران گفت:پیش از سفرم به ایران درباره برج میلاد تهران چیزی نمی دانستم و هیچ گاه فکر نمی کردم که ایران صاحب ششمین برج بلند مخابراتی دنیا باشد. امروز بسیار خوشحالم که بازدید از این برج جذاب و دیدنی از جمله برنامه های تیم ملی والیبال بود.

وی افزود: بازدید از برج میلاد تهران بسیار برایم جذاب بود، چرا که مردم آمریکا علاقه مند به ساختمان های بلند هستند و امروز توانستیم از فراز برج میلاد تهران را به عنوان یکی از بزرگترین شهرهای دنیا تماشا کنیم. ساندر، همچنین یکی دیگر از جذابیت های مردم ایران را پذیرایی و مهمان نوازی آنها دانست. دیوید لی کاپیتان تیم ملی آمریکا نیز با بیان اینکه تهران شهر زیبایی هاست، گفت: برج میلاد تهران برج متفاوت در تلفیق هنر و معماری است که این موضوع بر جذابیت های آن افزوده است. به گفته او تهران یکی از شهرهایی که به سرعت پیشرفت کرده است و می تواند به مقصد گردشگران خارجی تبدیل شود. نمونه این پیشرفت ساخت برج میلاد تهران است که می تواند خاطرات خوبی را برای گردشگران به یادگار بگذارد.

مشرق


تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت: 21:50 | نظرات(1)
برچسب ها : ,

نویسنده :

بازديد : 129

موضوع: عكس ورزشکاران ,

بخش نظرات این مطلب
ملیکا
این نظر توسط ملیکا در تاریخ 1394/03/28 و 0:23 دقیقه ارسال شده است :
Mercشکلک
کد امنیتی رفرش