دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام حس تو با متن آهنگ(تیتراژ برنامه عقیق)

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام حس تو با متن آهنگ(تیتراژ برنامه عقیق)

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی حس تو با متن آهنگ

ترانه :میثم ابراهیمی          آهنگ و تنظیم :پازل باند

دانلود آهنگ جدید ۹۴ میثم ابراهیمی

دانلود اهنگ میثم ابراهیمی حس تو

دانلود اهنگ حس تو میثم ابراهمی با پخش انلاین و لینک مستقیم

این آهنگ تیتراژ برنامه عقیق میباشد که در ماه مبارک رمضان پخش میشود

«« اینستاگرام رسمی سایت: khasdl.ir لطفا Follow کنید »»

بخش دانلود فایل
دانلود با کیفیت 128
حجم فایل : 3.51 مگابایت
پخش آنلاین آهنگ میثم ابراهیمی به نام حس تو
دریافت کد پخش آنلاین میثم ابراهیمی به نام حس تو
تکست آهنگ میثم ابراهیمی به نام حس تو

من همه چیزم انگار قبل تو یخ زده سرده

حس تو توی این دل تنها معجزه کرده

من تو رو خواستم تو رو دارم

نمیخوام دیگه اون روزا برگرده

سخته بتونم بی تو بمونم حالا میدونم

گم شدی تو دنیای منو خیلی پریشونم

سخته بمونم تو غریبی تو که میدونی بی تو نمیتونم

من حسی جز تو ندارم … این بار نمیزارم هیشکی جای تو باشه

دنیام داره میپاشه

آزادم کن از این درد تنهایی بغلم کرد دور از دستات

تکست اهنگ حس تو میثم ابراهیمی

توی این دنیای دو روزه حیفه قلبی بسوزه

آتیش تو نفسامه درد خاطره هامه

عادت کردم عزیزم اشکامو اینجا بریزم

پیشه چشمات

پیشه چشمات

خیلی جاها بود که با تو قبلا اونجاها نبودم

وقتی تو بودی تنها بودم باز تنها نبودم

میمیرم حالا تو نباشی چی میشد جدا ازتو نمیموندم

عاشقتم که مثل همیشه فکر منی تو

حیف که نفهمیدم دله تنها میمیره بی تو

تو یه کاری کن که بفهمم دیگه ایندفعه حرف حسایتو

من حسی جز تو ندارم … این بار نمیزارم هیشکی جای تو باشه

دنیام داره میپاشه

آزادم کن از این درد تنهایی بغلم کرد دور از دستات

تکست اهنگ حس تو میثم ابراهیمی

توی این دنیای دو روزه حیفه قلبی بسوزه

آتیش تو نفسامه درد خاطره هامه

عادت کردم عزیزم اشکامو اینجا بریزم

پیشه چشمات

پیشه چشمات

Meysam Ebrahimi Hesse To


تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 خرداد 1394 ساعت: 23:24 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش