دانلود آهنگ جدید مهدی پوران با نام الکی مثلا با متن آهنگ

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
دانلود آهنگ جدید مهدی پوران با نام الکی مثلا با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید مهدی پوران با نام الکی مثلا با متن آهنگ

دانلود اهنگ های جدید مهدی پوران بنام الکی مثلا

دانلود آهنگ های جدید خرداد ۹۴ مهدی پوران به نام الکی مثلا

دانلود اهنگ الکی مثلا ازمهدی پوران

دانلود اهنگ الکی مثلا مهدی پوران با پخش انلاین و لینک مستقیم

«« اینستاگرام رسمی سایت: khasdl.ir لطفا Follow کنید »»

بخش دانلود فایل
دانلود با کیفیت 128
حجم فایل : 3.62 مگابایت
دانلود با کیفیت 320
حجم فایل : 8.87 مگابایت
پخش آنلاین آهنگ مهدی پوران با نام الکی مثلا
دریافت کد پخش آنلاین مهدی پوران با نام الکی مثلا
تکست آهنگ مهدی پوران با نام الکی مثلا

لای لالی لای لای لای لاااای … لای لالی لای لای لای لاااای

دل تو دلم نیست وقتی میبینمت دوس دارم همش بغل بگیرمت

بزار همه بدونن که تو عشقمی میشه بمونی کنم خواهش نری

 دنیارو زدم بهم بخاطر خودت میدونی عزیزه خاطرت

 برو من دیگه نمیشم خامت الکی مثلا من نمیخوامت

 بخدا جونمی خود وجودمی تویی که تا ابد عشق منی

بخدا عاشقم باید از این به بعد از هرکی جز من دل بکنی

بگو حواس تو یجای دیگه نیست بگو همون میشی که من میخوام

 نفسای منم واسه تو میزنه هرجای دنیا بری باهات میام

متن اهنگ الکی مثلا مهدی پوران

دل تو دلم نیست وقتی میبینمت دوس دارم همش بغل بگیرمت

بزار همه بدونن که تو عشقمی میشه بمونی کنم خواهش نری

 دنیارو زدم بهم بخاطر خودت میدونی عزیزه خاطرت

 برو من دیگه نمیشم خامت الکی مثلا من نمیخوامت

 بخدا جونمی خود وجودمی تویی که تا ابد عشق منی

بخدا عاشقم باید از این به بعد از هرکی جز من دل بکنی

بگو حواس تو یجای دیگه نیست بگو همون میشی که من میخوام

 نفسای منم واسه تو میزنه هرجای دنیا بری باهات میام

Mehdi Pouran + Alaki Masalan


تاریخ انتشار : جمعه 29 خرداد 1394 ساعت: 18:55 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 105

موضوع: دانلود آهنگ , تک آهنگ ,

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش