دانلود آهنگ غمگین جدید یوسف زمانی به نام حس میکنم با متن آهنگ

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
دانلود آهنگ غمگین جدید یوسف زمانی به نام حس میکنم با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی با نام حس میکنم با متن آهنگ

دانلود اهنگ جدید یوسف زمانی بنام حس میکنم

دانلود آهنگ جدید ۹۴ یوسف زمانی بنام حس میکنم

دانلود اهنگ حس میکنم از یوسف زمانی

دانلود اهنگ حس میکنم یوسف زمانی با پخش انلاین و لینک مستقیم

( صدای این خواننده شباهت زیادی به صدای مرتضی پاشایی دارد)

«« اینستاگرام رسمی سایت: khasdl.ir لطفا Follow کنید »»

بخش دانلود فایل
دانلود با کیفیت 128
حجم فایل : 3.19 مگابایت
پخش آنلاین آهنگ یوسف زمانی به نام حس میکنم
دریافت کد پخش آنلاین یوسف زمانی به نام حس میکنم
تکست آهنگ یوسف زمانی به نام حس میکنم

تکست آهنگ حس میکنم یوسف زمانی

حس میکنم تو رو این حوالی چشمای خیسو دستای خالی

تو عطرت پیچیده تو اتاقم تو برام یه حس تازه داری

دلم واسه هم صحبتی رو سیاهه نیازش فقط یه نگاهه

میدونم که بی منت هوامو داری

مث بعضیا نیستی کینه نداری

دل به دل  دل تنهایی میدم …  تو این خلوت با تو آروم میشم

حتی این زندگی هم نسازه … تو توی قلبمی اون می بازه

حس تو قلبمو برده جایی … که بی معنیه بی قراری

تمنای قلبم همینه … چشاتو ازش بر نداری

متن اهنگ حس میکنم یوسف زمانی

از غرورم که بی جاش گذشتم میخوام بچه باشم مث  گذشته م

دل بریدم تحمل ندارم میخوام که سر رو شونه هات بذارم

میخوام اسمتو کوه کنم پشت قلبم یه قلبی که تنهای تنهاس

حواسم پش تو باشه همیشه تو باشی هوام تازه میشه

دل به دلِ، دلِ تنهایی میدم تو این خلوت با تو آروم میشم

حتی این زندگی هم نسازه تو توی قلبمی اون می بازه

حس تو قلبمو برده جایی که بی معنیه بی قراری

تمنای قلبم همینه چشاتو ازش بر نداری

Yousef Zamani+Hes Mikonam


تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 ساعت: 11:10 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 95

موضوع: دانلود آهنگ , تک آهنگ ,

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش