دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش AP به نام هنوز همونم با متن آهنگ

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش AP به نام هنوز همونم با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش AP با نام هنوز همونم با متن آهنگ

دانلود اهنگ جدید مسیح و آرش AP بنام هنوز همونم

دانلود آهنگ جدید ۹۴ مسیح و آرش AP

دانلود اهنگ  خودتو برسون مسیح و آرش ای پی

دانلود اهنگ هنوز همونم مسیح و آرش AP با پخش انلاین و لینک مستقیم

منتشر شد

«« اینستاگرام رسمی سایت: khasdl.ir لطفا Follow کنید »»

بخش دانلود فایل
دانلود با کیفیت 128
حجم فایل : 3.77 مگابایت
دانلود با کیفیت 320
حجم فایل : 9.34 مگابایت
پخش آنلاین آهنگ
دریافت کد پخش آنلاین
تکست آهنگ

متن آهنگ مسیح و آرش AP هنوز همونم

 

من هنوز همونم ، هنوزم گریه هام بی صداست

تو همونی ، اونی که واسه من یه اشتباست

من بودم کسی که بخاطرت کشید کنار

از رو عمد گذاشتی تو قلبشو به زیر پات

♫♫♫

من هنوز همونم ، همونی که بخاطرت تو رو همه در اومد

من هنوز همونم اونی که زندگشیو داده پای تو من بودم

من همون دیوونم که هنوز دارم به عشق تو می خونم

همونم ، همونی همونی که بخاطرت تو رو همه در اومد

من هنوز همونم اونی که زندگشیو داده پای تو من بودم

من همون دیوونم که هنوز دارم به عشق تو می خونم

♫♫♫

نگاهت همونه ، نگاهی که می گشت دنبال یه بهونه

مال دیگرونه دلی که دا بخاطرش با همه بد بوده

مال من بوده ، اون زندگی که دیگه نابوده

آره من اینم اونی که بین ما تنها مونده

من هنوز همونم ، همونی که بخاطرت تو رو همه در اومد

من هنوز همونم اونی که زندگشیو داده پای تو من بودم

من همون دیوونم که هنوز دارم به عشق تو می خونم

 


تاریخ انتشار : سه شنبه 02 تیر 1394 ساعت: 22:53 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 572

موضوع: دانلود آهنگ , تک آهنگ ,

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش