دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی با نام دستامو بگیر با متن آهنگ

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی با نام دستامو بگیر با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی بانام دستامو بگیر با متن آهنگ

دانلود موزیک جدید از میثم ابراهیمی با نام دستامو بگیر

دانلود آهنگ دستامو بگیر از میثم ابراهیمی

دانلود آهنگ جدید ۹۴ میثم ابراهیمی با نام دستامو بگیر

دانلود اهنگ دستاموبگیر میثم ابراهیمی با پخش انلاین و لینک مستقیم

(( این آهنگ تیتراز میانی سریال دردسر های عظیم۲ بوده که بزودی پخش میشود ))

«« اینستاگرام رسمی سایت: khasdl.ir لطفا Follow کنید »»

بخش دانلود فایل
دانلود با کیفیت 128
دانلود با کیفیت 320
پخش آنلاین آهنگ
دریافت کد پخش آنلاین
تکست آهنگ

تکست آهنگ دستامو بگیر میثم ابراهیمی

من عاشق تویی شدم که سخت عاشق منی

من دیر فهمیدم ولی تو زود دل نمی کنی

یا به تو میرسه دلم یا مرگ رو لمس می کنه

فقط عشق که آدمو انقدر نترس می کنه

می خوام به چشمت بیام با این همه دیوونگی

اینقدر خواهش می کنم تا تو نتونی نه بگی

بازم جوابم کن ببین بازم بهت رو می زنم

تنها کسی هستی که من جلوش زانو می زنم

تکست اهنگ دستامو بگیر میثم ابراهیمی

محکم تو دستامو بگیر بدجوری قلبم یخ زده

خودمو می سپارم به تو منو به هیچ کس نده

باید غرورم بشکنه احساس آرامش کنم

می خوام و می بخشی بهم اما بزار خواهش کنم

می خوام به چشمت بیام با این همه دیوونگی

اینقدر خواهش می کنم تا تو نتونی نه بگی

بازم جوابم کن ببین بازم بهت رو می زنم

تنها کسی هستی که من جلوش زانو می زنم

متن اهنگ دستامو بگیر میثم ابراهیمی

Meysam Ebrahimi+Dastamo Beghir


تاریخ انتشار : یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت: 23:33 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 279

موضوع: دانلود آهنگ , تک آهنگ ,

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش