دانلود آهنگ بابک رادمنش به نام خدایا ببخش

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
دانلود آهنگ بابک رادمنش به نام خدایا ببخش

دانلود آهنگ جدید استاد بابک رادمنش به نام خدایا ببخش + متن آهنگ

Download New Music Babak Radmanesh – Khodaya Bebakhsh + text Music

متن آهنگ خدایا ببخش بابک رادمنش

«« اینستاگرام رسمی سایت: khasdl.ir لطفا Follow کنید »»

بخش دانلود فایل
دانلود با کیفیت 128
حجم فایل : 3.91 مگابایت
دانلود با کیفیت 320
حجم فایل : 9.75 مگابایت
پخش آنلاین آهنگ
دریافت کد پخش آنلاین
تکست آهنگ

خطاهایم را نا به جاهایم را کریما ببخش
خداوندا بگیر از من تو این نفس منیرت رو
الهی تربیت کن در وجودم معنویت رو
کدومین من کدامین من که عمر کوتهم رو اعتباری نیست اعتباری نیست
فضون کن در دلم آثار پاک آدمیت رو


تن آهنگ خدایا ببخش بابک رادمنش

خطاهایم را نا به جاهایم را کریما ببخش
خداوندا بگیر از من تو این نفس منیرت رو
الهی تربیت کن در وجودم معنویت رو
کدومین من کدامین من که عمر کوتهم رو اعتباری نیست اعتباری نیست
فضون کن در دلم آثار پاک آدمیت رو
خدایا سر به راهم کن دور از گناهم کن دور از گناهم کن
الهی سر به راهم کن دور از گناهم کن دور از گناهم کن
خدایا ببخش ببخش رحیما ببخش ببخش کریما ببخش
گناهایم را اشتباهایم راعظیما ببخش
خطاهایم را نا به جاهایم را رحیما ببخش
دانلود آهنگ بابک رادمنش خدایا ببخش
خداوندا بگیر از من تو این نفس معنویت رو
الهی تربیت کن در وجودم معنویت رو
کدومین من کدامین من که عمر کوتهم رو اعتباری نیست اعتباری نیست
فضون کن در دلم آثار پاک آدمیت رو
خدایا سر به راهم کن دور از گناهم کن دور از گناهم کن
الهی سر به راهم کن دور از گناهم کن دور از گناهم کن
خدایا ببخش ببخش رحیما ببخش ببخش کریما ببخش
گناهایم را اشتباهایم راعظیما ببخش
خطاهایم را نا به جاهایم را رحیما ببخش


تاریخ انتشار : سه شنبه 02 تیر 1394 ساعت: 20:35 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 98

موضوع: دانلود آهنگ , تک آهنگ ,

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش