دانلود آهنگ جدید سعید کرمانی با نام خبر حالتو با متن آهنگ

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
دانلود آهنگ جدید سعید کرمانی با نام خبر حالتو با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید سعید کرمانی به نام خبر حالتو با متن آهنگ

دانلود اهنگ جدید سعید کرمانی به نام خبر حالتو

دانلود اهنگهای جدید تیر۹۴

دانلود اهنگ خبر حالتو از سعید کرمانی

دانلود اهنگ خبر حالتو سعید کرمانی با پخش انلاین و لینک مستقیم

منتشر شد

«« اینستاگرام رسمی سایت: khasdl.ir لطفا Follow کنید »»


بخش دانلود فایل
دانلود با کیفیت 128
حجم فایل : 3.53 مگابایت
دانلود با کیفیت 320
حجم فایل : 8.75 مگابایت
پخش آنلاین آهنگ
دریافت کد پخش آنلاین
تکست آهنگ

تو یه لحظه خودمو غرق یادت میکنم … به همه دور و وریات من حسادت میکنم

آره من عاشقمو اینو ثابت میکنم … توی زندگیم تو رو شریک ثابت میکنم

خبر حالتو یکی دیگه داده به من … احوالتو یکی دیگه داده به من

آره حالتو یکی دیگه داده به من … آره حال تو رو احوال تو رو

متن اهنگ خبر حالتو سعید کرمانی

من ازت یه چیز میخوام فقط بگو آره به من … بگو که عاشقمی به قلب بیچاره ی من

تو نباشی نمیشه دیگه نفس نمیکشم … تا بدونم که دلت چه احساسی داره به من

خبر حالتو یکی دیگه داده به من … احوالتو یکی دیگه داده به من

آره حالتو یکی دیگه داده به من …  اره حال تو رو احوال تو رو

Saeed Kermani+Khabare Haleto


تاریخ انتشار : سه شنبه 09 تیر 1394 ساعت: 8:10 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 201

موضوع: دانلود آهنگ ,

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش