دانلود آهنگ جدید پازل باند با نام میخندم با متن آهنگ

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
دانلود آهنگ جدید پازل باند با نام میخندم با متن آهنگ


دانلود آهنگ جدید پازل بند بانام میخندم با متن آهنگ

ترانه سرا: مهرزاد امیرخانی – آهنگساز: پازل بند و فرشید ادهمی
گیتار: فرشید ادهمی – فلوت: آرمین قیطاسی

دانلود اهنگ جدید پازل بند بنام میخندم

دانلود اهنگهای جدید خرداد۹۴ پازل باند با نام میخندم

دانلود آهنگ میخندم پازل بند

دانلود آهنگ جدید ۹۴ پازل باند با نام میخندم

دانلود اهنگ میخندم پازل بند با پخش انلاین و لینک مستقیم

منتشر شد


«« اینستاگرام رسمی سایت: khasdl.ir لطفا Follow کنید »»

بخش دانلود فایل
دانلود با کیفیت 128
دانلود با کیفیت 320
پخش آنلاین آهنگ
دریافت کد پخش آنلاین
تکست آهنگ

من همیشه دلم میخواست از ته دل با تو اینجوری حرف یزنم

 تو یکاری کن از همه چی غیر خودت دل بکنم

تو میمونی کنار دلم حتی تو روزای بد شدنم

بعضی روزا با تو میرم تا مرز دیوونه شدن رو درو دیوار قلب شکستم رنگای ساده بزن

 تنها پناه من

 مواظبی نلرزه پام نیفتم از اون بالا

ندیدمت که بد شدم من عاشقتم حالا

هوامو داری عاشقونه با همه اشکالا

بی معرفت من از خودم ندیدمو شرمندم

رفیق من عزیز من گذشته و آیندم

 با اشکای صورتم به روی تو میخندم

 به روی تو میخندم

متن اهنگ میخندم پازل بند

من از اوناییم که همش تنگ میشه دلم اما خجالتیم

تو همونی که هر دقیقه دقیقا میدونی تو چه حالتیم

عشق یعنی که تو دوباره داری یادم میاره که کیم

دنیام عوض شده اینروزا عقش اینه معجزه هاش

 گفتی با من مثل اون روزا دیگه غریبه نباش

وقتی دلم غم داشت

 مواظبی نلرزه پام نیفتم از اون بالا

ندیدمت که بد شدم من عاشقتم حالا

هوامو داری عاشقونه با همه اشکالا

بی معرفت من از خودم ندیدمو شرمندم

رفیق من عزیز من گذشته و آیندم

 با اشکای صورتم به روی تو میخندم

 به روی تو میخندم

Puzzle Band Mikhandam


تاریخ انتشار : جمعه 12 تیر 1394 ساعت: 0:10 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 291

موضوع: دانلود آهنگ , تک آهنگ ,

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش