دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش با نام سکوت با متن آهنگ

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش با نام سکوت با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام سکوت با متن آهنگ

دانلود اهنگ جدید بابک جهانبخش بنام سکوت

دانلود آهنگ جدید ۹۴ بابک جهانبخش به نام سکوت

دانلود اهنگ سکوت از بابک جهانبخش

دانلود اهنگ سکوت بابک جهانبخش با پخش انلاین و لینک مستقیم

منتشر شد

«« اینستاگرام رسمی سایت: khasdl.ir لطفا Follow کنید »»

 

بخش دانلود فایل
دانلود با کیفیت 128
حجم فایل : 4.27 مگابایت
پخش آنلاین آهنگ
دریافت کد پخش آنلاین
تکست آهنگ

دارم گم میشم توی رویای تو خودم رو میخوام با تو پیدا کنم

حضورت رو یه آن نشونم بده که این آن رو عمری تماشا کنم

 زمینگیرتم اوج پرواز من

 بیا آسمونو به دستم بده

 یه عمری به عشق تن ندادم ولی بیا با یه لبخند شکستم بده

 خود تو فقط از خودت بهتری

 تو هر لحظه از قبل زیباتزری

تو تنها کسی هستی که با نگات من خسته رو تا خودت میبری

 یه عمری به عشق تن ندادم ولی بیا با یه لبخند شکستم بده

 خود تو فقط از خودت بهتری تو هر لحظه از قبل زیباتزری

تو تنها کسی هستی که با نگات من خسته رو تا خودت میبری

متن آهنگ سکوت بابک جهانبخش

تویی که یه دریا امیدی برام مثل حسرتی بی کرانم نکن

 بگیر از من این زدگی رو ولی

 دیگه با خودت امتحانم نکن

دیگه با خودت امتحانم نکن بذار عمری نزدیک باشیم بهم

 تو از حرمت این سکوتت بگی من از دردهایی که دارم بگم

 خود تو فقط از خودت بهتری

 تو هر لحظه از قبل زیباتزری

تو تنها کسی هستی که با نگات من خسته رو تا خودت میبری

 یه عمری به عشق تن ندادم ولی بیا با یه لبخند شکستم بده

 خود تو فقط از خودت بهتری تو هر لحظه از قبل زیباتزری

تو تنها کسی هستی که با نگات منو عمری ماه عسل میبری

منو عمری ماه عسل میبری

تکست آهنگ سکوت بابک جهانبخش

Babak Jahanbakhsh- Sokoot



تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت: 22:00 | نظرات(1)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 280

موضوع: دانلود آهنگ , تک آهنگ ,

بخش نظرات این مطلب
Єιηαẓ
این نظر توسط Єιηαẓ در تاریخ 1394/04/10 و 8:15 دقیقه ارسال شده است :
میشه بگی کی میاد؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ : تاریخ دقیقش هنوز اعلام نشده به محض اینکه اعلام بشه در همین پست قرار میگیره
کد امنیتی رفرش