دانلود آهنگ غمگین جدید مرتضی سرمدی با نام دلم گرفته با متن آهنگ

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
دانلود آهنگ غمگین جدید مرتضی سرمدی با نام دلم گرفته با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید مرتضی سرمدی با نام دلم گرفته با متن آهنگ

دانلود اهنگ غمگین جدید مرتضی سرمدی

دانلود اهنگ دلم گرفته مرتضی سرمدی

اهنگ دلم گرفته از مرتضی سرمدی

دانلود اهنگ دلم گرفته مرتضی سرمدی با پخش انلاین و لینک مستقیم

«« اینستاگرام رسمی سایت: khasdl.ir لطفا Follow کنید »»

بخش دانلود فایل
دانلود با کیفیت 128
دانلود با کیفیت 320
پخش آنلاین آهنگ
دریافت کد پخش آنلاین
تکست آهنگ
آی خدا دلم گرفته من دیگه طاقت ندارم

همه زندگیم تباه شد دیگه دارم کم میارم

 غم و غصه درد و حسرت توی قلبم خونه لونه

 شب و روزا با نبودش پر گریه پر درده

دیگه دستاشو ندارم دیگه قلبش مال من نیست

 حالا باید تو نبودش خودمو بغل بگیرم

تکست اهنگ دلم گرفته مرتضی سرمدی

 

متن اهنگ دلم گرفته مرتضی سرمدی

 ادامه بزودی…

Morteza-sarmadi-delam gerefteh


تاریخ انتشار : جمعه 26 تیر 1394 ساعت: 11:28 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 131

موضوع: دانلود آهنگ , تک آهنگ ,

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش