دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی به نام جهنم با متن آهنگ

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی به نام جهنم با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید مرتض اشرفی جهنم با متن آهنگ

آهنگ :یاسین فیاض بخش        تنظیم و میکس و مستر :آرش عابدی

دانلود آهنگ جدید ۹۴ مرتضی اشرفی

دانلود اهنگ مرتضی اشرفی بنام جهنم

دانلود اهنگ جهنم مرتضی اشرفی با پخش انلاین و لینک مستقیم

«« اینستاگرام رسمی سایت: khasdl.ir لطفا Follow کنید »»

بخش دانلود فایل
دانلود با کیفیت 128
دانلود با کیفیت 320
پخش آنلاین آهنگ
دریافت کد پخش آنلاین
تکست آهنگ

روز و شب برام جهنم … پی تو کجا بگردم

کدوم خیابون

بغضم از گلو گذشته … هنوزم که برنگشته

منتظر بمون

دلتنگی از من یه کوه درد ساخته … دل من زجر کشید اما نباخته

تو نفهمیدی و این فاصله افتاد … هرچقدر دور بشی نمیری از یاد

تکست اهنگ جهنم مرتضی اشرفی

دل من یه دنیا خونه … کاشکی اینجوری نمونه

آخر دنیام

پشت این همه بهونه … کیه که با من بمونه

مبهمه فردام

دلتنگی از من یه کوه درد ساخته … دل من زجر کشید اما نباخته

تو نفهمیدی و این فاصله افتاد … هرچقدر دور بشی نمیری از یاد

Morteza Ashrafi Jahannam


تاریخ انتشار : یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت: 18:31 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 95

موضوع: دانلود آهنگ , تک آهنگ ,

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش