دانلود آهنگ شاد جدید مسعود صادقلو و سعید تاتایی با نام حرفای خوب با متن آهنگ

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
دانلود آهنگ شاد جدید مسعود صادقلو و سعید تاتایی با نام حرفای خوب با متن آهنگ

دانلود آهنگ شاد جدید مسعود صادقلو سعید تاتایی به نام حرفای خوب با متن آهنگ

دانلود اهنگ جدید سعید تاتایی و مسعود صادقلو  بنام حرفای خوب

دانلود اهنگ حرفای خوب از سعید تاتایی و مسعود صادقلو

دانلود اهنگ حرفای خوب سعید تاتایی و مسعود صادقلو با پخش انلاین و لینک مستقیم

دانلود آهنگ شاد بسیار زیبای سعید تاتایی و مسعود صادقلو با نام حرفای خوب

«« اینستاگرام رسمی سایت: khasdl.ir لطفا Follow کنید »»

بخش دانلود فایل
دانلود با کیفیت 128
دانلود با کیفیت 320
پخش آنلاین آهنگ
دریافت کد پخش آنلاین
تکست آهنگ

دوتا چشم بی گناهت مسعود صادقلو

 میرم قربون نگاهت سعید تاتایی

حرفای خوبی دارم واسه گفتن یه حسی دارم هنوز بت نگفتم

حسی که میلرزونه دست و پامو

 فک کنم عاشق شدم وای قلبم وای قلبم وای قلبم

دوتا چشم بی گناهت میرم قربون نگاهت 

چه نجیبو پاک و مهربونه اون صورت ماهت

متن آهنگ حرفای خوب سعید تاتایی

فریاد میزنم من عاشقتم بزار همه دنیا بدونن من دیوونتم

فریاد میزنم من عاشقتم بزار همه دنیا بدونن من دیوونتم

دوتا چشم بی گناهت میرم قربون نگاهت 

چه نجیبو پاک و مهربونه اون صورت ماهت

دوتا چشم بی گناهت میرم قربون نگاهت  چه نجیبو پاک و مهربونه اون صورت ماهت

متن اهنگ حرفای خوب سعید تاتایی و مسعود صادقلو

حرفای خوبی دارم واسه گفتن یه حسی دارم هنوز بت نگفتم

حسی که میلرزونه دست و پامو

 فک کنم عاشق شدم وای قلبم وای قلبم وای قلبم

دوتا چشم بی گناهت میرم قربون نگاهت 

چه نجیبو پاک و مهربونه اون صورت ماهت

 

Masoud Sadeghlou ft Saeed Tataee-Harfaye-Khoob


تاریخ انتشار : جمعه 19 تیر 1394 ساعت: 22:01 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 111

موضوع: دانلود آهنگ , تک آهنگ ,

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش