دانلود آهنگ جدید محمدرضا هدایتی به نام دلبسته

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
دانلود آهنگ جدید محمدرضا هدایتی به نام دلبسته

Mohammadreza Hedayati – Delbasteh

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای محمدرضا هدایتی به نام دلبسته

ترانه : امین بامشاد – تنظیم : حسین سالاری مقدم

«« اینستاگرام رسمی سایت: khasdl.ir لطفا Follow کنید »»

بخش دانلود فایل
دانلود با کیفیت 128
دانلود با کیفیت 320
پخش آنلاین آهنگ
دریافت کد پخش آنلاین
تکست آهنگ

متن آهنگ محمدرضا هدایتی دلبسته

 

اگه عاشقت نبودم اگه باورت نداشتم عاشقونه

اینجوری دل نمی بستم نمی گفتم بی تو خسته ام از زمونه

تو می خوای بگذری از من از دلی که پای عشقت جون میزاره

نمی خوای اینو بدونی تو رو هیچ کسی مثل من دوست نداره

دل من بسته به دل توئه فقط عاشق توئه آرزوشه که بمونی

دل تو اما یه جای دیگه توی دنیای دیگه حس منو نمی دونی

واسه دلم تو مثل نفسی که دنیا هیچکسی مثل تو نمیشه واسم

دوری ازم ولی نه از دلم هرجای دنیا برم فقط به توئه حواسم

♫♫♫

مگه میشه دل بریدن از کسی که واسه ی من همه دنیا

تو می خوای بگذری از من واسه اونی که نداره به تو احساس

چرا نادیده میگیری حس این دلی که تنها آرزوشی

آرزوم اینه یه لحظه تو با احساسی که دارم روبرو شی

دل من بسته به دل توئه فقط عاشق توئه آرزوشه که بمونی

دل تو اما یه جای دیگه توی دنیای دیگه حس منو نمی دونی

واسه دلم تو مثل نفسی که دنیا هیچکسی مثل تو نمیشه واسم

دوری ازم ولی نه از دلم هرجای دنیا برم فقط به توئه حواسم


تاریخ انتشار : یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت: 0:30 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 77

موضوع: دانلود آهنگ , تک آهنگ ,

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش