دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام شب فوق العاده با متن آهنگ

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام شب فوق العاده با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار شب فوق العاده با متن آهنگ

دانلود اهنگ جدید علیرضا روزگار

دانلود آهنگ جدید ۹۴ علیرضا روزگار

دانلود اهنگ علیرضا روزگار بنام شب فوق العاده

دانلود اهنگ شب فوق العاده علیرضا روزگار با پخش انلاین و لینک مستقیم

«« اینستاگرام رسمی سایت: khasdl.ir لطفا Follow کنید »»

بخش دانلود فایل
دانلود با کیفیت 128
دانلود با کیفیت 320
پخش آنلاین آهنگ
دریافت کد پخش آنلاین
تکست آهنگ

امشب حالم چقدر با تو خوبه میدونی

عطره رو پیرهنت مونده رومو میمونی

میمونی پیشمو توی گوشم میخونی

میگس دوستت دارم عشقه من میمونی

امشب حالم چه رویاییه کنارتو

میخندی برای من من میمیرم برای تو

امشب تاثیر عشقمونو میبینی که ما

رو به روی همیم قصه نمونده بین ما

امشب یه شبه … یه شبه فوق العادست

حاله من با تو خوبه … چون دلت صاف و سادست

امشب یه شبه … یه شبه موندگاره

چون دله من دوباره … باز به حرفه تو دل بست

تکست آهنگ شب فوق العاده علیرضا روزگار

امشب تا صبح کنار تو میمونمو

آهنگی که تو دوست داشتیو میخونمو

امشب دنیا کنار تو رویایی تره

هی میگم دوست دارمو عاشق تو میمونمو

این حس و حاله من برای اینه که تو رو

میشناسم و چقد خوبه که من دارم تو رو

امشب دنیا تو چشمای تو چه روشنه

این حاله خوبمو به حسه تو مدیونمو

متن اهنگ شب فوق العاده علیرضا روزگار

امشب یه شبه … یه شبه فوق العادست

حاله من با تو خوبه … چون دلت صاف و سادست

امشب یه شبه … یه شبه موندگاره

چون دله من دوباره … باز به حرفه تو دل بست

Alireza Roozegar shabe fogholadeh


تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت: 0:02 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 102

موضوع: دانلود آهنگ , تک آهنگ ,

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش