دانلود آهنگ جدید امید علومی با نام خیال تو با متن آهنگ

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
دانلود آهنگ جدید امید علومی با نام خیال تو با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید امید علومی با نام خیال تو با متن آهنگ

دانلود اهنگ خیال تو امید علومی

دانلود آهنگ جدید ۹۴ امید علومی

دانلود اهنگ خیال تو از امید علومی

دانلود اهنگ خیال تو امید علومی با پخش انلاین و لینک مستقیم

«« اینستاگرام رسمی سایت: khasdl.ir لطفا Follow کنید »»

بخش دانلود فایل
دانلود با کیفیت 128
دانلود با کیفیت 320
پخش آنلاین آهنگ
دریافت کد پخش آنلاین
تکست آهنگ

  من با خیال تو آروم میشم , نگاه بکن

دنیا مال منه وقتی هستم من کنار تو

میشم فدای تو , میمیرم برای تو

عشقم , جونم , من با تو میمونم

متن آهنگ خیال تو امید علومی

حس خوبی دارم دست تو دستات میذارم

تو واسم یه دنیایی منم تو رو دوست دارم

وقتی هستی خوبه حالم غصه ها نمیاد کنارم

یارم عشقم جونم من با تو میمونم دنیا دنیام عشق و رویام تویی

میدونی واست میمیرم حالم با تو خوبه قلبم واست میکوبه

وقتی دستاتو میگیرم

تکست اهنگ خیال تو امید علومی

Omid Oloumi Khiyale To


تاریخ انتشار : جمعه 26 تیر 1394 ساعت: 11:35 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 89

موضوع: دانلود آهنگ , تک آهنگ ,

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش