دانلود آهنگ جدید ندیم با نام نیستی با متن آهنگ

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
دانلود آهنگ جدید ندیم با نام نیستی با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید ندیم با نام نیستی با متن آهنگ

آهنگ و تنظیم و میکس و مستر :آرمیک          ترانه :میلاد آتنا

دانلود اهنگهای جدید مرداد۹۴

دانلود اهنگ نیستی از ندیم

دانلود اهنگ نیستی ندیم با پخش انلاین و لینک مستقیم

اهنگ نیستی ندیم

منتشر شد

بخش دانلود فایل
دانلود با کیفیت 128
دانلود با کیفیت 320
پخش آنلاین آهنگ
دریافت کد پخش آنلاین
تکست آهنگ

نیستی و بدون تو این خونه دلگیره

نیستی و بی خودی باز داره گریم میگیره

نیستی و خبر نداری که چقدر غمگینم

که تموم شب هام خوابت رو میبینم

تکست آهنگ نیستی ندیم

جای تو دارم با عکسات صحبت میکنم

دیگه دارم به همین بی کسی عادت میکنم

همه شب ها به یادت تا صبح بیدارم

هنوزم مثل گذشته تو رو دوست دارم

متن اهنگ نیستی ندیم

بزودی …

Nadim-Nisti

تاریخ انتشار : پنجشنبه 08 مرداد 1394 ساعت: 20:11 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 74

موضوع: دانلود آهنگ , تک آهنگ ,

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش