دانلود آهنگ جدید اکبر گلپا با نام شعر ناگفته با متن آهنگ

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
دانلود آهنگ جدید اکبر گلپا با نام شعر ناگفته با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدیداکبر گلپا با نام شعر ناگفته با متن آهنگ

شعر و آهنگ: فضل الله توکل

دانلود آهنگ های جدید مرداد۹۴ گلپا به نام شعر ناگفته

دانلود اهنگ شعر ناگفته از گلپا

دانلود موزیک جدید شعر ناگفته از گلپا

دانلود اهنگ شعر ناگفته گلپا با پخش انلاین و لینک مستقیم

بخش دانلود فایل
دانلود با کیفیت 128
دانلود با کیفیت 320
پخش آنلاین آهنگ
دریافت کد پخش آنلاین
تکست آهنگ

تکست آهنگ شعر ناگفته گلپا

هوا با نم نم ابر بهاران تازه شد

 دلم پر پر زدو یاد تو بی اندازه شد

به اشک آسمان چون گل تبسم میکنم

 تو را چون شعر ناگفته تکلم میکنم

شب شدو باران اشکم تازه شد

 شوق دیدار تو بی اندازه شد

 گم شدن در خود که پیدایت کنم

قصه ی امروز و فردایت کنم

متن اهنگ شعر ناگفته گلپا

ادامه به زودی …

Golpa+Shere Nagofteh


تاریخ انتشار : شنبه 10 مرداد 1394 ساعت: 23:26 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 101

موضوع: دانلود آهنگ , تک آهنگ ,

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش